Augustbrud02 Skrevet 8. mai 2002 #1 Skrevet 8. mai 2002 Jeg har kikket på strømpebånd, og de hadde to ulike typer. (Jeg vet at dette må være verdens største bagatell i forbindelse med bryllupet, men jeg spør allikevel...) Nå har det seg slik at et fineste av båndene var kremfarget og ikke helt hvitt slik som strømpene mine er. Det helt hvite synes jeg var veldig dominant og ikke så søtt. Men gjør det noe om jeg har kremfarget strømpebånd eller bør det være i samme farge? Noen synspunker på et utrolig lite viktig spørsmål?12
Gjest *Perser* Skrevet 8. mai 2002 #2 Skrevet 8. mai 2002 jeg synes det gjør ingenting med kremfarget strømpebånd! det er ingen som ser den + det er bare så nydelig med kremfarget lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #4 Skrevet 10. mai 2002 Jeg skal også ha helt hvite strømper. Jeg synes det ble penest med hvitt strømpebånd. Ja, jeg vet det ikke synes, men det betyr litt for helhetsfølelsen den dagen. Jeg har ikke brukt mye penger på dette. Kjøpte det på Kappahl for 40,-. Helt enkelt og veldig billig!
Augustbrud02 Skrevet 10. mai 2002 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2002 Hvordan så det strømpebåndet ut da? Var det noe pynt på det? Har de forresten strømpebånd i de fleste vanlige klesforretninger?12
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #6 Skrevet 10. mai 2002 Hmm strømpebånd ja, skal dere gå med det hele dagen ? tenkte det er jo veldig uvant å ha noe ekstra på det ene låret ? noe blått får jeg ved blå neglelakk på tærne. Må jeg har strømpebånd ? sklir det ikke bare ned og er i veien ? -Eline
Augustbrud02 Skrevet 10. mai 2002 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2002 Jeg hadde egentlig helt glemt bort dette med strømpebånd jeg, for for min del spiller det ingen stor rolle. Men jeg spurte forloveden min hva han synes og han sa at jeg godt kunne ha det. Dermed kjøper jeg meg et eller annet, og med blått mønster. Forøvrig kan du jo sy inn noe blått i kjolen om du skal ha noe blått på deg? Tror forresten strømpebåndet sitter ordentlig på om du bare fester det langt nok opp på låret, og det blir sikkert ikke noe mer uvant enn å gå med litt spesiell kjole og anderledes undertøy.12
Gjest lilletroll Skrevet 10. mai 2002 #8 Skrevet 10. mai 2002 Jeg har hvite strømper og blått strømpebånd ..."something blue..."12
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #9 Skrevet 10. mai 2002 På strømpebåndet fra Kappahl var det kun en liten sløyfe. J.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå