Gå til innhold

SINNSYK orgasme

Fremhevede innlegg

Gjest oh la la
Skrevet

Jeg er en jente på 26 år som er i fast forhold med min mann. Jeg får stort sett orgasme når vi har samleie, men klart må det jobbes for det. Til gjengjeld får jeg kraftige orgasmer som kan vare sammenhengende i et halvt minutt. Pluss noen deilige sammentrekninger en stund etterpå. MEN... I natt da hadde sex gikk det så kraftig for meg at jeg trodde virkelig jeg skulle dø (Klisje - jeg vet, men det er faktisk tilfelle!). Jeg husker at det svartnet litt og at kroppen bare dirret i en evighet mens jeg stønner og kaver med pusten (det er det sykeste av det deiligste jeg har opplevd). Min mann var temmelig fornøyd etterpå ;-) Det var forøvrig klitoris orgasme.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Dette er normale hos meg.

• Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet

You are one lucky girl!

Her kan de bli svært intense og kraftige, slik at jeg ligger med spasmer etterpå, men de varer aldri i mer enn kanskje 20 sekunder på d lengste.

Gjest oh la la
Skrevet

You are one lucky girl!

Her kan de bli svært intense og kraftige, slik at jeg ligger med spasmer etterpå, men de varer aldri i mer enn kanskje 20 sekunder på d lengste.

20 sekunder er bra lenge det også da! Men takk takk :-) Jeg har ikke kommet over den biten enda. Deilig blir nesten en underdrivelse. Mannen har virkelig fått boostet selvtillitten ytterligere og er strålende fornøyd i dag. Det er forsåvidt jeg også ;-)

Gjest HunterLady
Skrevet

20 sekunder er bra lenge det også da! Men takk takk :-) Jeg har ikke kommet over den biten enda. Deilig blir nesten en underdrivelse. Mannen har virkelig fått boostet selvtillitten ytterligere og er strålende fornøyd i dag. Det er forsåvidt jeg også ;-)

Skjønner godt at han føler seg riktig så bra akkurat nå! ;)

Men jeg har ikke 20 sekunders orgasmer hver gang, det hører heller til sjeldenhetene. Normalt varer de kanskje 10-15 sek. :)

Gjest oh la la
Skrevet

Skjønner godt at han føler seg riktig så bra akkurat nå! ;)

Men jeg har ikke 20 sekunders orgasmer hver gang, det hører heller til sjeldenhetene. Normalt varer de kanskje 10-15 sek. :)

Da skjønner jeg! Dette er noe som har økt over år. Fra en 'vanlig' orgasme. Det siste året har det stort sett blitt temmelig kraftig. Da på 30 sekunder som nevnt over og spasmer som kan vare en stund etterpå der igjen. Men hvis det som skjedde i natt skal fortsette så hjelpe meg - det kan jeg bli vant til!!! ;-)

Gjest Katten.
Skrevet

Madammen kan av og til få orgasmer som varer så lenge, og bare øker i intensitet underveis. Skikkelig digg, da hun har det så godt at hun ikke vet hvor hun skal gjøre av seg.

Selv kan min tredje eller fjerde orgasme på kort tid, gi meg så lange orgasmer, hvor det da er min tur til å få spasmer osv.

Skrevet

Jeg er litt misunnelig på de dameorgasmene... Hos meg er det mer sånn "hmm... Ja, der varn gitt".

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Er misunnelig på mennene jeg. Har så lyst å sprute sæd!!!!

• Liker 2
Skrevet

Er misunnelig på mennene jeg. Har så lyst å sprute sæd!!!!

Du kan sprute andre ting! Aner ikke hva det heter, men som du garantert veit finnes det jo jentesprut hehe

Gjest oh la la
Skrevet

Du kan sprute andre ting! Aner ikke hva det heter, men som du garantert veit finnes det jo jentesprut hehe

G-punkts orgasme... Ikke alle spruter da heller. Men skal ikke nekte for at jeg med fordel syns det er helt greit å være dame på det området. Gleder meg til i kveld ;-)

Gjest HunterLady
Skrevet

Ja, veit det. Men jeg er ikke en spruter. Eller jeg har vel spruta litt, men ingenting å skryte av.

Synes uansett sæd er tøffere enn sekret fra urinrøret!

Gjest Katten.
Skrevet

Det er jo så mange som spruter sæd i forhold til kvinner som spruter, dermed blir kvinnelig sprut litt mer fancysmancy! Sånn bortsett fra min sprut, siden det er flytende awesomeness!

• Liker 2
Gjest oh la la
Skrevet

Har å sprute til gode. Har det veldig bra - så det er ikke et must.

Gjest Girlie
Skrevet

Skulle gjerne hatt slike orgasmer...

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Ja jeg vet, det er superdigg å få slike orgasmer og får det ganske ofte, spes ved langvarig sex og analstimulering! Mister helt bevistheten og alt svartner for meg og blir helt stiv i kroppen, før jeg spenner kroppen i bue og skjelver og rister voldsomt og stønner som en gal:) Slike orgasmer varer lenge og går for meg over et minutt eller mer, ofte helt slått ut etter en slik kraftig orgasme, digg as :fnise:

Gjest Anonym
Skrevet

Litt forundret over at ingen har spurt om det før, men hva gjør mannen din for å få deg til denne himmelen? Lar han deg være i ro rett etter at orgasmen har "startet", eller fortsetter han med det han enn gjør? Det må jo være fantastisk å kunne gi sin kjære en slik opplevelse:)

Gjest oh la la
Skrevet

Idet jeg kommer fortsetter han litt til, også klarer jeg ikke mer. Det blir intenst på en god måte da! Jeg mister hvertfall kontrollen lenge og vet egentlig ikke hva som skjer. Godt er det uansett.

Skrevet (endret)

De gangene jeg faktisk har tatt tid på varigheten til orgasmene mine, har jeg vært oppe i 40-45 sekunder. Jeg har hatt lengre orgasmer, kanskje opp imot et minutt. Det er i grunnen ingen sak: det er bare å holde på dem. Mange menn gjør den feilen og slutter straks etter spruten, fordi de tror spruten er orgasmen. Men orgasmen kommer i tillegg til ejakulasjon: spruten er ikke selve orgasmen. Kutter du ut stimuli straks du har sprutet, har du jo i bunn og grunn drept resten av orgasmen.

Selv har jeg opplevd orgasme uten sprut, og sprut uten orgasme. Sistnevne er skikkelig nedtur, da du blir like "mett" etter en orgasmeløs sprut, og det tar like lang tid å bygge opp til neste sprut. Det beste er helt klart orgasme med sprut: det visuelle gir et ekstra kick; en følelse av å ha fått til noe, om du vil.

Endret av K.A.
Gjest SnakeOil
Skrevet

De gangene jeg faktisk har tatt tid på varigheten til orgasmene mine, har jeg vært oppe i 40-45 sekunder. Jeg har hatt lengre orgasmer, kanskje opp imot et minutt. Det er i grunnen ingen sak: det er bare å holde på dem. Mange menn gjør den feilen og slutter straks etter spruten, fordi de tror spruten er orgasmen. Men orgasmen kommer i tillegg til ejakulasjon: spruten er ikke selve orgasmen. Kutter du ut stimuli straks du har sprutet, har du jo i bunn og grunn drept resten av orgasmen.

Forskjell på folk tydeligvis, når jeg spruter, kommer jeg, om jeg fortsetter, kjennes pikken ut som benet når det har sovnet (og du forsøker å røre på det).

Men intensiteten varierer, under sex kan den bli så sterk at jeg nesten svimer av, under onani er det wab-bam ferdig-ferdig-gjøre andre ting. ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...