Teriyaki Skrevet 4. januar 2012 #1681 Del Skrevet 4. januar 2012 En dag blir det vel åtte timer i strekk..Enten det blir om en måned eller 18 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #1682 Del Skrevet 4. januar 2012 En dag blir det vel åtte timer i strekk..Enten det blir om en måned eller 18 år Ja! Mormor vekket henne jo etter åtte timer på nyttårsaften Jeg lurer på om S begynner å få tenner? Hun har klødd så fælt med fingrene i munnen, så i sta, så jeg nedi tannkjøttet hennes, og der var det to hvite klumper å se gjennom. En på hver side nede. Også har hun navlebrokk, men den gjør ikke vondt, så det er ikke farlig. Men tenkte å ta henne med til legen, for å få tak i sånn brokkplaster, som skal hjelpe den inn igjen. Jeg er så ufattelig glad i jenta mi! Kjærligheten for henne kan ikke beskrives, eller settes ord på. Hun er virkelig alt! Og jeg kjenner jeg er en skikkelig "hønemor" (Hvis det er det, det kalles?) Beskyttelsesinnstinktet er enormt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #1683 Del Skrevet 4. januar 2012 En liten vektoppdatering Vekt før svangerskap: 53 kg Vekt ved fødsel: 78 kg = Opp 25 kg Vekt 2,5 mnd etter fødsel: 59 kg = Ned 19 kg Gjenstående: 6 kg. Mål: 57 kg. Altså ned ca. 2 kg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 4. januar 2012 #1684 Del Skrevet 4. januar 2012 En liten vektoppdatering Vekt før svangerskap: 53 kg Vekt ved fødsel: 78 kg = Opp 25 kg Vekt 2,5 mnd etter fødsel: 59 kg = Ned 19 kg Gjenstående: 6 kg. Mål: 57 kg. Altså ned ca. 2 kg til. Så flink du er! Du burde være stolt over deg selv. Jeg har ikke turt å gå på vekta enda, kanskje jeg burde gjøre det snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #1685 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Så flink du er! Du burde være stolt over deg selv. Jeg har ikke turt å gå på vekta enda, kanskje jeg burde gjøre det snart? Hehe, takk. Har ikke gjort noe for det da. Annet enn å amme. Lat som alltid! Det må du gjøre vettu:) Husk at du mistet ihvertfall Fie, morkake og fostervann. Nå skal det sies at kroppen ikke er det samme, selv om kiloene "raser" av. Hoftene mine er bredere, har fått mer fasong på lårene, også har jeg jo den berømte "slafsehuden" på magen, som bare henger der og dingler Jeg er fornøyd, men jeg vil få på meg alle olabuksene mine igjen, en dag. Det er vel målet. Endret 4. januar 2012 av Teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #1686 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg lagde grønnsaksmos til middag. Det skulle egentlig bli en stappe, men.. Kokte opp poteter, en gulrot og en liten kålrabibit, og moste det med stavmikseren. Det ble til en veldig tynn grøt, så vi prøvde for moroskyld å gi S en liten t-skje med det, for å se hva som skjedde. Hun slukte det, og smilte fra øre til øre. Jeg er kanskje verdens verste mamma? Men hun likte det ihvertfall. Vet jo at hun er for liten? Men vi syns det var moro med en liten smaksprøve, og se den positive reaksjonen hennes. Er flere timer siden nå, og hun har ikke reagert noe på det, ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 4. januar 2012 #1687 Del Skrevet 4. januar 2012 Du er ikke verdens verste mamma, det er jo greit å se at hun reagerer sånn. Det anbefales at babyer begynner med fast føde rundt 4 måneder, men det er noen som gir tidligere. Dog, jeg skal rådføre meg med helsesøster når jeg begynner å gi C fast (for jeg er litt mer... pinglete). Tror jeg skal spørre nå når vi skal ditt om en ukes tid. Det er uansett flott at hun reagerer positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 4. januar 2012 #1688 Del Skrevet 4. januar 2012 Hehe, takk. Har ikke gjort noe for det da. Annet enn å amme. Lat som alltid! Det må du gjøre vettu:) Husk at du mistet ihvertfall Fie, morkake og fostervann. Nå skal det sies at kroppen ikke er det samme, selv om kiloene "raser" av. Hoftene mine er bredere, har fått mer fasong på lårene, også har jeg jo den berømte "slafsehuden" på magen, som bare henger der og dingler Jeg er fornøyd, men jeg vil få på meg alle olabuksene mine igjen, en dag. Det er vel målet. Jeg synes du ser flott ut, det gjorde du også når du var gravid Jeg tror jeg er den eneste personen i verden som liker magen min bedre nå, med "slafsehud", enn før fødselen Lyst til å ta en trilletur en dag? Jeg og Fie kan jo komme til dere? (Hvis du ikke synes det er for kaldt da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 5. januar 2012 #1689 Del Skrevet 5. januar 2012 Hei Teita! Litt seint, men godt nyttår Sovingen til lille S begynner jo å ta seg opp da! Håper gutten min begynner slik også Her går det alt mellom 2-4 timer mellom hver mating. Han er jo så matmoms Lett å gå på en smell ja Hadde jeg drukket på nyttårsaften er jeg stygt redd for at jeg også hadde gått på en smell. Men da vet du det til neste gang Hvordan går det med depresjonen om jeg kan spørre? Virker som ting er bedre ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #1690 Del Skrevet 5. januar 2012 Du er ikke verdens verste mamma, det er jo greit å se at hun reagerer sånn. Det anbefales at babyer begynner med fast føde rundt 4 måneder, men det er noen som gir tidligere. Dog, jeg skal rådføre meg med helsesøster når jeg begynner å gi C fast (for jeg er litt mer... pinglete). Tror jeg skal spørre nå når vi skal ditt om en ukes tid. Det er uansett flott at hun reagerer positivt. Det gikk veldig fint ihvertfall, og hun reagerte ikke:) Sikkert lurt å forhøre seg:) Jeg synes du ser flott ut, det gjorde du også når du var gravid Jeg tror jeg er den eneste personen i verden som liker magen min bedre nå, med "slafsehud", enn før fødselen Lyst til å ta en trilletur en dag? Jeg og Fie kan jo komme til dere? (Hvis du ikke synes det er for kaldt da ) Tusen takk:) Det er bra du liker magen din:) Hei Teita! Litt seint, men godt nyttår Sovingen til lille S begynner jo å ta seg opp da! Håper gutten min begynner slik også Her går det alt mellom 2-4 timer mellom hver mating. Han er jo så matmoms Lett å gå på en smell ja Hadde jeg drukket på nyttårsaften er jeg stygt redd for at jeg også hadde gått på en smell. Men da vet du det til neste gang Hvordan går det med depresjonen om jeg kan spørre? Virker som ting er bedre ihvertfall Godt nyttår til deg også Jada, det blir bedre:) Men nå de siste nettene, så har hun sovet som før igjen.. 4-5 timer før amming, så 3 timer til, men vi får se hvordan det blir. Det går mye bedre med depresjonen:) Jeg var hos psykiateren på tirsdag, og han mer eller mindre "friskmeldte" meg. Sa han var veldig opptimistisk, men ville likevel prakke meg på medisiner, men det er en annen sak. Jeg fighter meg gjennom dette på egenhånd. Forloveden har to uker til, hvor han kun jobber 60%, så er det 100% igjen, sånn at jeg må klare meg helt alene igjen. Psykiateren mener jeg er frisk nok til det så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #1691 Del Skrevet 5. januar 2012 I dag har Niennas og lille Fie vært på besøk Vi var super spreke, vognmafia, og gikk en lang tur:) Begge ungene sovnet med en gang av den friske luften, og S sover faktisk enda i vognen sin. Fra nå av skal jeg bli flinkere til å gå tur! Det er nyttårsforsettet mitt for 2012! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 5. januar 2012 #1692 Del Skrevet 5. januar 2012 Flinkinger!! Gleder meg til jeg også kan gå på trilleturer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 5. januar 2012 #1693 Del Skrevet 5. januar 2012 I dag har Niennas og lille Fie vært på besøk Vi var super spreke, vognmafia, og gikk en lang tur:) Begge ungene sovnet med en gang av den friske luften, og S sover faktisk enda i vognen sin. Fra nå av skal jeg bli flinkere til å gå tur! Det er nyttårsforsettet mitt for 2012! Det var veldig koselig! Så lenge været tillater det, så tror jeg vi skal sparke hverandre litt i rompa, sånn at vi får vært masse vognmafia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 5. januar 2012 #1694 Del Skrevet 5. januar 2012 Så koselig med trilletur sammen da sprekinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. januar 2012 #1695 Del Skrevet 5. januar 2012 Kjempebra med trilleturer! Det er godt for kroppen å bevege seg litt. Godt for ungene også, med litt frisk luft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 5. januar 2012 #1696 Del Skrevet 5. januar 2012 Innom og titter litt til deg! Så bra at du har det bedre med deg selv Gøy med smaksprøver til lillemor, men husk at de små tarmene ikke er klare for mat helt enda. Derfor er det ikke anbefalt å starte med annent mat enn MM/MME før tidligst 4 måneder;) Ønsker deg og den lille familien din en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 5. januar 2012 #1697 Del Skrevet 5. januar 2012 Så bra at det går såpass mye bedre! Syns du er utrolig tøff Koselig å ha noen å gå trilletur med Må bli flinkere til å gå trilleturer selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #1698 Del Skrevet 6. januar 2012 Innom og titter litt til deg! Så bra at du har det bedre med deg selv Gøy med smaksprøver til lillemor, men husk at de små tarmene ikke er klare for mat helt enda. Derfor er det ikke anbefalt å starte med annent mat enn MM/MME før tidligst 4 måneder;) Ønsker deg og den lille familien din en flott helg Det går bedre, tusen takk:) Ja, det er sant. Det gikk ihvertfall veldig bra, men vi skal vente med fler smaksprøver:) Tusen takk, og takk det samme:) Så bra at det går såpass mye bedre! Syns du er utrolig tøff Koselig å ha noen å gå trilletur med Må bli flinkere til å gå trilleturer selv! Tusen takk:) Veldig koselig å ha noen å gå med, ellers hadde jeg nok ikke kommet meg ut Uff.. Akkurat kommet hjem fra en KJEMPE LANG trilletur, med naboen. Hun er sporty, og er vandt til å gå lange turer med hunden sin to dager om dagen, men det er ikke jeg.. Har aldri gått så lang tur før, for det første.. Og vi gikk i masse terreng og kjempe bratte oppoverbakker. Det som var så synd, var at turen var nok altfor lang for S. Hun begynte å gråte når vi var halvveis, og hylte resten av veien hjem! DET gjorde vondt i mammahjertet. Da er det kjipt med lange turer, for da er det så langt hjem. Tok meg selv i å nesten bli litt sinna på hun som fikk oss til å gå så lang tur Men, etter å ha stormet inn døren, og løpt av meg alle klærne, fikk jeg bysset S helt til hun ble rolig, og fikk gitt henne masse mat, så nå ligger hun ved siden av meg, blid og fornøyd. Tror nok ikke jeg kommer til å gå så lange turer igjen. Ihvertfall ikke enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 6. januar 2012 #1699 Del Skrevet 6. januar 2012 Det går bedre, tusen takk:) Ja, det er sant. Det gikk ihvertfall veldig bra, men vi skal vente med fler smaksprøver:) Tusen takk, og takk det samme:) Tusen takk:) Veldig koselig å ha noen å gå med, ellers hadde jeg nok ikke kommet meg ut Uff.. Akkurat kommet hjem fra en KJEMPE LANG trilletur, med naboen. Hun er sporty, og er vandt til å gå lange turer med hunden sin to dager om dagen, men det er ikke jeg.. Har aldri gått så lang tur før, for det første.. Og vi gikk i masse terreng og kjempe bratte oppoverbakker. Det som var så synd, var at turen var nok altfor lang for S. Hun begynte å gråte når vi var halvveis, og hylte resten av veien hjem! DET gjorde vondt i mammahjertet. Da er det kjipt med lange turer, for da er det så langt hjem. Tok meg selv i å nesten bli litt sinna på hun som fikk oss til å gå så lang tur Men, etter å ha stormet inn døren, og løpt av meg alle klærne, fikk jeg bysset S helt til hun ble rolig, og fikk gitt henne masse mat, så nå ligger hun ved siden av meg, blid og fornøyd. Tror nok ikke jeg kommer til å gå så lange turer igjen. Ihvertfall ikke enda. Haha, sporty gjort av naboen din! Bra du har meg, som er minst like lat som deg, så vi kan gå korte 30 min turer, og være stolte over oss selv etter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #1700 Del Skrevet 6. januar 2012 Haha, sporty gjort av naboen din! Bra du har meg, som er minst like lat som deg, så vi kan gå korte 30 min turer, og være stolte over oss selv etter det Haha ja, tenkte på det i sta. Turen i går var myyyye bedre! Nå har vi bestilt oss ordentlig babycall også (SuperNOVA), så nå kan de sove ute etter turen, uten at vi trenger å høre til de hele tiden:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå