Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med bestemt bryllupsdato! :strix:

Deilig med god tid til planlegging av smått og stort! :)

Håper du har en fin onsdag :klem:

Tusen takk :)

Hurra for satt brullypsdato!! :rodmer:

Takk!:)

Idag er S 2 måneder :) Hun har blitt stor, den lille jenta mi. Vi har nå begynt å bruke litt 62.

Dåpsinvitasjonene kom i posten i dag. De ble ganske fine:) Raskt, billig og enkelt - Optimalprint.

Sitter å triller vognen frem og tilbake, mens jeg skriver nå. Prøver å få S til å sove, da hun bare har sovet 5 min siden vi sto opp.. Jeg er fremdeles i morgenkåpen, og har ikke fått gjort noe. Skulle vasket klær, gjort i stand invitasjonene for sending, ryddet litt og spist.. Håper jeg klarer å få hun til å sovne nå.

I natt sov hun fra 0000-0330, 0400-0730, 0800-1030, sånn ganske nøyaktig. Pausene var mat, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Delphina

Gratulerer så mye med fastsatt dato! :strix:

De blir plutselig veldig store. Husker da C druknet i 50-56, nå er hun allerede oppe i nesten bare 62-68. :hakeslepp: Av og til lurer jeg på om C i det hele tatt har vært i magen, for hun kunne ikke vært der nå. :fnise:

Så flott at det var flotte dåpsinvitasjoner! :jepp: Får håpe S sovner snart. C er også trøtt, men våken. Kan hende hun dupper av snart. :fnise: Uansett, så :hoppe: jeg litt for lille store S som nå er 2 måneder gammel! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med fastsatt dato! :strix:

De blir plutselig veldig store. Husker da C druknet i 50-56, nå er hun allerede oppe i nesten bare 62-68. :hakeslepp: Av og til lurer jeg på om C i det hele tatt har vært i magen, for hun kunne ikke vært der nå. :fnise:

Så flott at det var flotte dåpsinvitasjoner! :jepp: Får håpe S sovner snart. C er også trøtt, men våken. Kan hende hun dupper av snart. :fnise: Uansett, så :hoppe: jeg litt for lille store S som nå er 2 måneder gammel! :strix:

Ja, ikke sant! Husker 50 hadde sleng rundt anklene, og buksene skled ned fra magen, og jeg nesten bare hadde kjøpt inn str. 56. Nå må den virkelig dras ned for å få igjen knappene på bodyen. Det går fort!

Hun ligger i vognen, men våkner til innimellom. Sånne smålurer liksom. Hadde vært deilig om hun kunne falt ordentlig i søvn, slik at jeg fikk gjort litt. Men det ser ikke sånn ut..

Nei, det er nok ikke plass til de inni magene våres nå lenger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at invitasjonene kom! :) Jeg er ikke mye til hjelp for tiden, men hvis du trenger noen til å hjelpe deg å slikke frimerker, og skrive på konvolutter så har du nummeret mitt! :)

S har blitt kjempestor og fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at invitasjonene kom! :) Jeg er ikke mye til hjelp for tiden, men hvis du trenger noen til å hjelpe deg å slikke frimerker, og skrive på konvolutter så har du nummeret mitt! :)

S har blitt kjempestor og fin :)

Hehe, tusen takk :fnise: Frimerkene kommer ferdig slikket nå, det er straks 2012! Haha! Har akkurat blitt ferdig med å skrive på adresser nå. Herlighet, jeg hadde jo bestilt 40 eksemplarer, for jeg tenkte jo ikke på at ikke alle trengte en invitasjon hver. Er jo mange som bor sammen (Ektefelle og barn). Såå.. Jeg har endel igjen, kan du si. Jaja. Skylder på ammetåke!

Takk :hjerte: Også sender jeg masse, masse fødestøv til deg! Selvom jeg tror Fie kommer til å bli mer glad i deg dersom du trykker henne ut etter nyttår. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med fastsatt dato :strix:

Her var str 50 for lite når gutten var født og nå kan han bruke noe i str 62 allerede. Stor gutt :jepp:

Utrolig hvor fort de vokser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fastsatt dato :strix:

Her var str 50 for lite når gutten var født og nå kan han bruke noe i str 62 allerede. Stor gutt :jepp:

Utrolig hvor fort de vokser!

Ja, det er utrolig hvor fort de vokser! Syns S blir større for hver dag som går jeg. Hun er ikke lenger den bittelille jenta mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To måneder! Skulle hoppet og smilt, Men skriver på mobil. Det er stor forskjell på disse ungene. Odin passet 50 da han ble født, men brukte likevell mest 56. Nå passer han litt 62, men venter enda litt for 56 passer fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To måneder! Skulle hoppet og smilt, Men skriver på mobil. Det er stor forskjell på disse ungene. Odin passet 50 da han ble født, men brukte likevell mest 56. Nå passer han litt 62, men venter enda litt for 56 passer fortsatt.

Takk for skjulte hopp og smil :fnise:

Ja, det er forskjell på de. S kommer nok til å bli ei høy jente. Jeg er 170 og faren er 190.

I dag har vi vært i matbutikken og gjort julehandelen. Vi klarte å kjøpe mat for hele 3000 kr. Nå er ihvertfall kjøleskap og fryser fulle.

Så lagde vi middag sammen :) Avokado med skalldyrsalat til forret, og ytrefilet, fløtepoteter og soppstuing til middag :hjerte: Mmm... NÅ er vi så mette at vi nesten gulper i kor med S! :fnise:

Etter middag fikk vi skiftet på sengen, og jeg fikk satt på vaskemaskin nummer fem i dag..

Også selvfølgelig, Gratulerer til Niennas, som fødte ei nydelig lita jente i dag :)

Endret av Teita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte helt å hoppe for 2 mnd :hoppe:

Den middagen hørtes skikkelig god ut :sikle:

Syntes det er helt sykt at det er to måneder siden S ble født. Likevel så føles det nesten ut som om hun har vært her for alltid.

Den var god :sikle::jepp:

Gratulerer så mye med fastsatt dato :strix: så herlig å ha noe å se frem til og planlegge :)

For en nydelig film av S på facebook :rodmer: Flott jente du har! Sunn og frisk og blid og god :)

Tusen takk :rodmer:

I dag har vi hatt besøk av søsteren til forloveden, og sønnen hennes på snart 1 år. Sånn bortsett fra det, så har vi ikke gjort noe særlig. Spiste hamburgere til middag, da.. Tenkte vi skulle se på noe serier hvis S sovner nå, også bade henne før hun skal legge seg for natten.

I morgen blir det bytur for å bytte noen gaver til S, og fikse det siste lille som gjenstår før julen starter for fult.

Gleder meg sånn til å pynte leiligheten og juletreet på lille julaften :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi hatt besøk av søsteren til forloveden, og sønnen hennes på snart 1 år. Sånn bortsett fra det, så har vi ikke gjort noe særlig. Spiste hamburgere til middag, da.. Tenkte vi skulle se på noe serier hvis S sovner nå, også bade henne før hun skal legge seg for natten.

I morgen blir det bytur for å bytte noen gaver til S, og fikse det siste lille som gjenstår før julen starter for fult.

Gleder meg sånn til å pynte leiligheten og juletreet på lille julaften :hjerte:

så koselig at dere skal ha juletre! Vi sløyfer det i år vi, men det blir nok fra neste år tenker jeg:) Og nå gleder jeg meg til å komme hjem til leiligheten, som er ryddet og allerede ferdig pyntet til jul ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niennas: Så deilig! Håper dere får det fint hjemme, som

en liten, nybakt familie :)

I dag har vi handlet julepynt, vært i byen og ordnet det siste lille før jul, kjøpt juletre, pyntet leilighet og juletre, også har jeg laget litt hjemmelaget julepynt. Syntes det er så gøy, og ble veldig fornøyd med resultatet :)

Jeg lagde gløgg til typen, sånn at han kunne sitte å kose seg med det, mens jeg pyntet juletre og sang julesanger.

Nå er det så fint og koselig her :hjerte: Skulle nesten ønske man alltid hadde julepynt oppe :fnise::sjenert: Syntes det er så koselig når det lukter edelgran i stua.

Nå har vi lagt oss i sengen alle tre, og jeg er den eneste som fremdeles er våken. Sitter på KG på mobilen, mens jeg vugger S med lårene mine. (litt vanskelig å forklare, men hun sovner av det ihvertfall) Må vente litt til før jeg tør å legge henne i vugga si.

God natt alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niennas: Så deilig! Håper dere får det fint hjemme, som

en liten, nybakt familie :)

I dag har vi handlet julepynt, vært i byen og ordnet det siste lille før jul, kjøpt juletre, pyntet leilighet og juletre, også har jeg laget litt hjemmelaget julepynt. Syntes det er så gøy, og ble veldig fornøyd med resultatet :)

Jeg lagde gløgg til typen, sånn at han kunne sitte å kose seg med det, mens jeg pyntet juletre og sang julesanger.

Nå er det så fint og koselig her :hjerte: Skulle nesten ønske man alltid hadde julepynt oppe :fnise::sjenert: Syntes det er så koselig når det lukter edelgran i stua.

Nå har vi lagt oss i sengen alle tre, og jeg er den eneste som fremdeles er våken. Sitter på KG på mobilen, mens jeg vugger S med lårene mine. (litt vanskelig å forklare, men hun sovner av det ihvertfall) Må vente litt til før jeg tør å legge henne i vugga si.

God natt alle sammen :klemmer:

Åh så koselig med juletre!!! Jeg gleder meg sånn til å ta det inn her også. Lukter herlig av edelgrana! Åssen julepynt har du laget? Mulig å få se bilde :jepp: ? Er morro med sånne kreative innslag! ;)

Håper alt står bra til med deg og at du får slappet godt av sammen med dine i julen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så koselig med juletre!!! Jeg gleder meg sånn til å ta det inn her også. Lukter herlig av edelgrana! Åssen julepynt har du laget? Mulig å få se bilde :jepp: ? Er morro med sånne kreative innslag! ;)

Håper alt står bra til med deg og at du får slappet godt av sammen med dine i julen! :klemmer:

Noe av julepynten er litt privat, så jeg kan sende deg bilder på PM, hvis du vil? :)

Det går greit med meg :) Gleder meg masse til julen, og til forloveden får juleferie, sånn at vi kan kose oss sammen :hjerte:

Ønsker deg en fin jul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så koselig med juletre, da! Vi har bare pyntet kaktusen vår vi :fnise: Men den er nesten en meter høy da, også har vi julekuler og julelys. Men blir nok juletre til neste år.

Hvor skal dere feire jul i år da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...