Skytte Skrevet 4. september 2011 #801 Del Skrevet 4. september 2011 Kjempedeilig å få hjelp og rent sengetøy er heavenlike<3 Snill du er som lager ønskemat til mannen:) Jeg var effektiv i formiddag men nå vet jeg ikke om jeg orker å dusje engang, hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 5. september 2011 #802 Del Skrevet 5. september 2011 Nam nam, lasagne Kanskje jeg skulle laget det i dag med hvitløksbaguetter til? Reint og nytt sengetøy er deilig Jeg orker ikke å skifte oftere enn 1 gang i uken (med mindre det har skjedd noen uhell ), men jeg føler at 1 gang i uken er nok. Er så stress å vaske sengetøyet gang på gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 5. september 2011 Forfatter #803 Del Skrevet 5. september 2011 Kjempedeilig å få hjelp og rent sengetøy er heavenlike<3 Snill du er som lager ønskemat til mannen:) Jeg var effektiv i formiddag men nå vet jeg ikke om jeg orker å dusje engang, hehe:) Helt enig <3 Vi hadde lasagne for ikke så lenge siden, så jeg var litt lei, men så lenge han er fornøyd så Nam nam, lasagne Kanskje jeg skulle laget det i dag med hvitløksbaguetter til? Reint og nytt sengetøy er deilig Jeg orker ikke å skifte oftere enn 1 gang i uken (med mindre det har skjedd noen uhell ), men jeg føler at 1 gang i uken er nok. Er så stress å vaske sengetøyet gang på gang Vi hadde også hvitløksbaguetter til, og frisk salat og hjemmelaget tzatsiki Her skifter vi hver søndag, så det blir jo en gang i uken ____________________________________________________________ Uff, i dag har jeg hatt veldig vondt! Våknet med sterke magesmerter, smerter i korsryggen og kramper i leggene Var virkelig ikke noe godt, men heldigvis fikk jeg sove litt innimellom. Måtte avlyse både bassengtrening og fysiotime, for jeg hadde ikke ork til å stå opp å ordne meg. Kjæresten sluttet tidlig på jobb i dag, men når han kom hjem, så sovnet han jo. Så her sitter jeg, og skriver sakte sånn at han ikke skal våkne av tastelyder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 5. september 2011 #804 Del Skrevet 5. september 2011 Oi, spennende, kanskje livmoren modner seg litt? Hehe, det er i hvert fall ting på gang. Merker selv at jeg har murringer nederst i magen og kynnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. september 2011 #805 Del Skrevet 5. september 2011 Hehe, skriver sakte faktisk:) Håper han vet hvor hensynsfull du er <3 Huff, var mye vondter der syns jeg:( Håper ikke de vedvarer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. september 2011 #806 Del Skrevet 5. september 2011 Med 40 dager igjen til termin går du nå under kategorien høygravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 5. september 2011 #807 Del Skrevet 5. september 2011 Får satse på at det er et tegn på at kroppen forbereder seg til fødsel :D For det er jo ikke lenge igjen nå Teita :D 40 dager, det er jo INGENTING :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 6. september 2011 #808 Del Skrevet 6. september 2011 Velkommen inn i klubben for de høygravide Håper du har det litt bedre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 6. september 2011 #809 Del Skrevet 6. september 2011 Hurra for høygravide Teita! Welcome to the club, where we waddle around restlessly and wonder when the baby comes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 6. september 2011 #810 Del Skrevet 6. september 2011 Høygravide teita Snart må du begynne og lage tippeliste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. september 2011 Forfatter #811 Del Skrevet 6. september 2011 Oi, spennende, kanskje livmoren modner seg litt? Hehe, det er i hvert fall ting på gang. Merker selv at jeg har murringer nederst i magen og kynnere. Mulig. Har lest endel om modning, og det kan visst vare i mange uker. Likevel har jeg liksom på følelsen at jeg ikke kommer til å gå helt til termin. Aner ikke hvorfor, og kan selvfølgelig bare være ønsketenking, men. Det skjer ting fremover nå, vet du Hehe, skriver sakte faktisk: ) Håper han vet hvor hensynsfull du er <3 Huff, var mye vondter der syns jeg:( Håper ikke de vedvarer... Hehe, jada. Han vet nok det Jeg kunne jo gått å satt meg i stua, men det er så trist å sitte der alene syntes jeg. Er litt mye vondter for tiden ja :/ Men det er vel også sånn det skal være. Med 40 dager igjen til termin går du nå under kategorien høygravid :strix : :hoppe : :strix : Svarer under Får satse på at det er et tegn på at kroppen forbereder seg til fødsel : D For det er jo ikke lenge igjen nå Teita : D 40 dager, det er jo INGENTING : D Håper på det 40 dager går nok både veldig fort og veldig sakte, tenker jeg. Blir jo mer og mer utålmodig. Men den som venter på noe godt, venter vel ikke forgjeves. Velkommen inn i klubben for de høygravide :strix : :strix : Håper du har det litt bedre i dag :klemmer : Tusen takk! Hurra for høygravide Teita! :strix : Welcome to the club, where we waddle around restlessly and wonder when the baby comes. :fnise : Tusen takk Høygravide teita :strix : :hoppe : Snart må du begynne og lage tippeliste :jepp : :fnise : Ja, jeg får vel gjøre det snart og __________________________________________________________ Ja, da kan jeg visst regnes som høygravid, selv om jeg helt ærlig har følt meg sånn i omtrent hele siste trimesteret. Skjønner egentlig ikke hvordan jeg kan føle meg noe mer eller mindre høygravid nå, men uansett Du vet du er høygravid når: - Du er nær ved å bli omskjært hver gang du skal barbere deg nedentil og du ikke lenger ser tærne dine. - Det ikke lenger hjelper å "snike seg" forbi folk sidelengs fordi du er bredere sidelengs enn forfra. - Når samboeren din knyter skolissene dine. - Man mister noe på gulvet men lar det ligge for at prosessen med å plukke det opp er for slitsom. - Når man står opp om natta for å tisse, men når man først har satt seg på doskåla så vurderer man å bare sove videre der for det er jo bare 30 minutter til du skal dit på nytt. - Når man heller går barbeint enn å kle på seg sokker. - Når man må tisse igjen så fort man har reist seg fra do og trodde man var ferdig. - Når alt blir tungt. - Nå du begynner å grine fordi du ikke får på deg skoa dine selv, og nesten ler deg ihjel når du skjønner at du faktisk sitter og griner. - Går hele tiden og planlegger hva neste måltid skal bli. - Man ikke lengre har kontroll over avgassen. - Når mannen din faktisk må si seg enig i at du ikke har noe å ha på deg. - Når du har merker på magen fordi du ikke klarer å lukke igjen dører uten å treffe magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 6. september 2011 #812 Del Skrevet 6. september 2011 - Det ikke lenger hjelper å "snike seg" forbi folk sidelengs fordi du er bredere sidelengs enn forfra. - Når man står opp om natta for å tisse, men når man først har satt seg på doskåla så vurderer man å bare sove videre der for det er jo bare 30 minutter til du skal dit på nytt. - Når man heller går barbeint enn å kle på seg sokker. - Når man må tisse igjen så fort man har reist seg fra do og trodde man var ferdig. - Nå du begynner å grine fordi du ikke får på deg skoa dine selv, og nesten ler deg ihjel når du skjønner at du faktisk sitter og griner. - Når du har merker på magen fordi du ikke klarer å lukke igjen dører uten å treffe magen. Kjenner meg igjen her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 6. september 2011 #813 Del Skrevet 6. september 2011 Du vet du er høygravid når: - Du er nær ved å bli omskjært hver gang du skal barbere deg nedentil og du ikke lenger ser tærne dine. - Det ikke lenger hjelper å "snike seg" forbi folk sidelengs fordi du er bredere sidelengs enn forfra. - Når samboeren din knyter skolissene dine. - Man mister noe på gulvet men lar det ligge for at prosessen med å plukke det opp er for slitsom. - Når man står opp om natta for å tisse, men når man først har satt seg på doskåla så vurderer man å bare sove videre der for det er jo bare 30 minutter til du skal dit på nytt. - Når man heller går barbeint enn å kle på seg sokker. - Når man må tisse igjen så fort man har reist seg fra do og trodde man var ferdig. - Når alt blir tungt. - Nå du begynner å grine fordi du ikke får på deg skoa dine selv, og nesten ler deg ihjel når du skjønner at du faktisk sitter og griner. - Går hele tiden og planlegger hva neste måltid skal bli. - Man ikke lengre har kontroll over avgassen. - Når mannen din faktisk må si seg enig i at du ikke har noe å ha på deg. - Når du har merker på magen fordi du ikke klarer å lukke igjen dører uten å treffe magen. Alle punktene som ikke er streket over, er de jeg kjenner meg igjen i. Og jeg er bare 16 dager fra termin! Tror aldri jeg kommer til å være typisk høygravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 6. september 2011 #814 Del Skrevet 6. september 2011 Johooo for høygravid! Så stas! Ellers så må jeg le av de punktene for høygravid her Kjenner meg så godt igjen..... Godt man kan le litt av det også midt oppe i frustrasjonen Ellers så ble jeg så fristet av all den praten om lasagne så nå har jeg vært ute og handlet inn alle ingrediensene som skal til. Så i dag blir det lasagne på meg og kjæresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 6. september 2011 #815 Del Skrevet 6. september 2011 Hohoi! Høygravid Kjenner meg igjen i de fleste punktene allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 6. september 2011 #816 Del Skrevet 6. september 2011 for en fantastisk liste! Ønsker deg en (relativt sett) fin siste tid som høygravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. september 2011 Forfatter #817 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg tror høygravid er mer enn tilstand, enn et antall uker eller dager igjen til terminen. Jeg kan ikke akkurat si at jeg føler meg noe mer høygravid i dag enn det jeg gjorde i går Men men. Arven1 Namnam Kos dere med lasagne I morgen skal jeg på min siste UL. Det blir UL for å sjekke tilvekst og morkakefunksjon. Jeg har jo hatt foranliggende morkake hele svangerskapet, så det blir spennende å se om den har flyttet på seg nå, slik at jeg kan føde normalt. Skal også sjekke leiet, selv om jeg tror hun ligger med hodet ned allerede (og som hun forsåvidt har gjort hele svangerskapet), men det blir jo spennende å se om det er festet eller ei. Jeg føler virkelig at det er modning på gang her. Får kynnere når jeg beveger meg, det stikker skikkelig i herligheten innimellom (føles ut som nåler på en måte), endel mensmurringer og det føles som om blæra mi er en ballong som sprekker innimellom. Og DET er ikke deilig! Har lest endel om modning, og det kan jo holde på i mange uker, men likevel så har jeg liksom på følelsen at jeg ikke kommer til å gå helt til termin. Mulig jeg er optimistisk, men det hadde jo vært deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. september 2011 Forfatter #818 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Kjeder meg litt, så tenkte å lage en tippeliste. Håper dere vil være med å tippe på når prinsessen vår kommer Tippeliste - Fødsel Teita: 4. oktober Mamma til Teita: 5. oktober Benni: 12. oktober Teiting: 14. oktober Pjusk: 14. oktober Bestevenninne P: 15. oktober *Frida* 16. oktober UL-termin: 18. oktober TuttaV: 19. oktober Ripsy: 19. oktober Teriyaki: 23. oktober HenLu: 24. oktober Endret 16. oktober 2011 av Teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. september 2011 #819 Del Skrevet 6. september 2011 høygravid Artig den greia om høygravide Også må jeg så klart tippe! Jeg pleier ikke å være så opptimistisk på at førstegangsfødende føder før da, så spørs vel om du liker tippingen min Men siden du sier du føler du blir å føde før termin, så sier jeg 23 oktober. Altså bare fem dager over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. september 2011 Forfatter #820 Del Skrevet 6. september 2011 høygravid Artig den greia om høygravide Også må jeg så klart tippe! Jeg pleier ikke å være så opptimistisk på at førstegangsfødende føder før da, så spørs vel om du liker tippingen min Men siden du sier du føler du blir å føde før termin, så sier jeg 23 oktober. Altså bare fem dager over! Notert! Hehe, du har da lov til å tippe akkurat hva du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå