Skytte Skrevet 26. juni 2011 #261 Del Skrevet 26. juni 2011 Weeee!!!! 23 uker!!!!! Koselig med navn <3 Og nydelig vugge! Og lekker vogn!! Jeg hadde kjøpt den jeg... Den skal jo brukes mye og da er det fint å ha ei vogn man liker godt... Noen som kan hjelpe dere?Foreldre? Svigers? Håper du får den:) Ha en fiiin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. juni 2011 #262 Del Skrevet 26. juni 2011 Weeee!!!! 23 uker!!!!! Koselig med navn <3 Og nydelig vugge! Og lekker vogn!! Jeg hadde kjøpt den jeg... Den skal jo brukes mye og da er det fint å ha ei vogn man liker godt... Noen som kan hjelpe dere?Foreldre? Svigers? Håper du får den:) Ha en fiiin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. juni 2011 #263 Del Skrevet 26. juni 2011 Weeee!!!! 23 uker!!!!! Koselig med navn <3 Og nydelig vugge! Og lekker vogn!! Jeg hadde kjøpt den jeg... Den skal jo brukes mye og da er det fint å ha ei vogn man liker godt... Noen som kan hjelpe dere?Foreldre? Svigers? Håper du får den:) Ha en fiiin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. juni 2011 #264 Del Skrevet 26. juni 2011 Weeee!!!! 23 uker!!!!! Koselig med navn <3 Og nydelig vugge! Og lekker vogn!! Jeg hadde kjøpt den jeg... Den skal jo brukes mye og da er det fint å ha ei vogn man liker godt... Noen som kan hjelpe dere?Foreldre? Svigers? Håper du får den:) Ha en fiiin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. juni 2011 #265 Del Skrevet 26. juni 2011 Weeee!!!! 23 uker!!!!! Koselig med navn <3 Og nydelig vugge! Og lekker vogn!! Jeg hadde kjøpt den jeg... Den skal jo brukes mye og da er det fint å ha ei vogn man liker godt... Noen som kan hjelpe dere?Foreldre? Svigers? Håper du får den:) Ha en fiiin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. juni 2011 #266 Del Skrevet 26. juni 2011 Sorry!! Nettet mitt hengte seg opp her:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. juni 2011 #267 Del Skrevet 26. juni 2011 Sorry!! Nettet mitt hengte seg opp her:( *erte* Hehe..Neida.. Sånt skjer :gjeiper: Støtter forøvrig forslaget til Skytte, om å kanskje får hjelp hos foreldre til å få råd til den hvis det er sånn at du har SÅ lyst på den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. juni 2011 #268 Del Skrevet 26. juni 2011 Hehehe, jeg er egentlig bare livredd for at ingen skal legge merke til innleggene mine:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 26. juni 2011 #269 Del Skrevet 26. juni 2011 Hehehe, jeg er egentlig bare livredd for at ingen skal legge merke til innleggene mine:) La du til noe her altså? Så det ikke jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #270 Del Skrevet 28. juni 2011 Skytte Vi får allerede et godt bidrag til vogn av svigers, og av min mor får vi seng og tilbehør til sengen, så jeg vil ikke spørre om noe mer. Men bortsett fra det så var det et godt råd Må jo for 24 uker i dag! Ifølge babyverden overlever 9 av 10 barn som blir født nå, så det er jo en liten milepel i seg selv. Jeg har en liten aktiv baby i magen min for tiden. Sparker både mammaen sin og pappaen sin masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 28. juni 2011 #271 Del Skrevet 28. juni 2011 for 24 uker! Bra med aktiv liten frøken vet du! Og det må være koselig for dere begge å kjenne henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #272 Del Skrevet 28. juni 2011 Takk, Delphina Ja, det er kjempe koselig. Nå har jeg meldt meg inn her og der og fått kvitteringer sånn at jeg kan hente gratis prøveprodukter til både meg og baby. For dere som ikke har gjort det enda, er en god link; TRYKK HER Jeg benyttet meg av gratis pakkene fra Apotek 1, Vitusapotek, Rimi og Liberoklubben. Gleder meg til å hente de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 28. juni 2011 #273 Del Skrevet 28. juni 2011 Først litt for 24 uker Nå kommer tiden til å rase avsted Vognen og vuggen er helt nydelig Så herlig at dere har hatt det fint i Tyrkia... Blir litt misunnelig på det. Ha en fortsatt fin,fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 29. juni 2011 #274 Del Skrevet 29. juni 2011 Jepp, gleder meg veldig til jeg kan bestille de pakkene!! Er så kooos <3 Og hurraaaaaa for 24 uker!! Gosj som tiden flyr:) Plutselig er det over og det nye livet begynner:) Herlig! Ha en smashing day:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #275 Del Skrevet 30. juni 2011 Takk, Arven1 og Skytte Nå skal jeg straks gjøre meg klar for å dra på jordmorkontroll uke 24 Oppdaterer senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. juni 2011 #276 Del Skrevet 30. juni 2011 Spennende!!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 30. juni 2011 #277 Del Skrevet 30. juni 2011 Lykke til, og beklager at jeg ikke for 24 uker i går! Var litt overalt i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 30. juni 2011 #278 Del Skrevet 30. juni 2011 De pakkene må jeg og bestille Er så moro med gratisprøver! Lykke til hos jordmoren idag og hurra for 24 uker (og to dager) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #279 Del Skrevet 30. juni 2011 Takk for kommentarer jenter Da er jeg tilbake fra jordmortime og en liten handlerunde (trengte en ny mammabukse, da jeg skal få lov til å gå i mørke mammabukser på jobb fremover). Jordmortimen gikk bra. Jeg er visst 24 + 5 i dag, og ikke 24 + 2. Så da blir lørdager min nye dag. Jordmor syntes jeg så litt blek ut, så hun tok noen blodprøver for å sjekke blodprosent og jernlager. Jeg fikk svar på de forrige blodprøvene mine, og jeg er visst allergisk mot en hel del forskjellige ting. Blant annet; Hest, hund (som vi har i familien) og katt, og de aller fleste pollentypene. Så nå har jeg fått streng beskjed om å starte på Zyrtec. Tok symfysemål og den lå litt over standaren, men jordmor sa at det IKKE måtte bety at jeg får en stor baby, men at det viktigste er at babyen lager sin egen symfyselinje. Om fire uker skal jeg på screening UL og da får jeg vite helt sikkert om det er en i magen min, pluss at vi får en DVD med bilder av babyen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 30. juni 2011 #280 Del Skrevet 30. juni 2011 Deilig at man blir flyttet fram, da er det kortere vei til siste trimester. Det med symfysemål har jeg fått kommentarer på også. Det er bra mener de, men de synes det hadde vokst voldsomt på kort tid. DVD med bilder er bare herlig vet du. Sitter selv her med mange bilder av snuppa! Screening UL? Er det noe dere har fått gjennom sykehus eller er det noe dere har bestilt selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå