Ripsy Skrevet 15. juni 2011 #241 Del Skrevet 15. juni 2011 Håper dere koser dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 16. juni 2011 #242 Del Skrevet 16. juni 2011 Håper du har det fantastisk i Tyrkia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. juni 2011 #243 Del Skrevet 17. juni 2011 Håepr du koser deg på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #244 Del Skrevet 17. juni 2011 Så søte dere er ladies Her i Tyrkia er det veeeldig varmt! Nesten utholdelig, men en dukkert i ny og ned, kjøler ned det meste. Vi har hatt noen veldig fine dager sammen, men nå har jeg blitt solbrent, så vi må tilbringe tiden inne på hotellrommet Er ikke så veldig rød - solbrent, men har fått litt soleksem som gjør forferdelig vondt! Smører meg inn i alovera omtrent hele tiden, og håper det blir bedre snart, for dette er nesten utholdelig. Og stakkars kjæresten min, føler jeg ødelegger ferien litt for han Men men. Har vært deilig å være borte, men skal også bli veldig deilig å komme hjem til kalde Norge, faktisk. Må nesten for 22 uker som var på tirsdag, og bursdagen min som også var på tirsdag. Nå er jeg 22 uker og 3 dager på vei, og magen er virkelig blitt stor. Alle kommenterer den her nede. He he. Ha en super helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 17. juni 2011 #245 Del Skrevet 17. juni 2011 for 22 uker og for bursdagen din som var! Huff, ikke greit med soleksem i det hele tatt. Får håpe det går seg til så fort så mulig! Håper dere har det koselig selv om det kanskje ikke så kjølig som i Norge for eksempel (eller vått for den saks skyld). Ha en super helg du også Teita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. juni 2011 #246 Del Skrevet 17. juni 2011 for 22 uker! Og så artig at magen begynner å bli stor! Jeg har enda bare en liten kul jeg, men så er jo jeg tre uker bark deg, da. Kos deg videre på ferie! Soleksem er noe herk, men du får fortsette med den aloeveraen! Det hjalp meg da jeg var i Hellas for to år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #247 Del Skrevet 18. juni 2011 Tusen takk for kommentarer, Delph og Tery Aloveraen har hjulpet! Er ikke så ille i dag Men holder meg inne i dag uansett. Akkurat nå er kjæresten nede og får unnagjort litt siste innspurt med grillings på stranden. Han har en fin hud som blir fort brun, så da må han få lov til å få litt ekstra farge før vi reiser hjem i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. juni 2011 #248 Del Skrevet 20. juni 2011 Velkommen hjem:) Tiden flyr når man er på tur! Gratulerer med 22 uker og overstått bursdag!! Håper du er kvitt eksemen nå... Jeg plages også med det så vet hvor fælt det er... Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #249 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Takk Skytte Soleksemen er endelig borte Men ja, det er helt forferdelig. Da må jeg nesten for 23 uker i dag! Tenk at det kun er 17 uker igjen til fødselen og til jeg får se det som mest sannsynlig blir lillejenta mi Kopierer dette fra babyverden: Grunnen til at denne uken er spesiell er at dersom du skulle være så uheldig å føde nå, så vil man gjøre alt for at den skal overleve, i veldig mange tilfeller. Endret 21. juni 2011 av Teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 21. juni 2011 #250 Del Skrevet 21. juni 2011 for 23 uker! Ja, nå nærmer det seg, og tenk at nå vil de gjøre hva de kan for å redde henne. Man blir bare glad for det, og når man går flere dager, uker over denne uken, så senker man skuldrene litt og litt. Håper dere hadde en fin tur til Tyrkia og at frøkna er aktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 21. juni 2011 #251 Del Skrevet 21. juni 2011 23 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #252 Del Skrevet 21. juni 2011 Vi har vært å sett på babyseng i dag, og har bestemt oss for denne Monica vuggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. juni 2011 #253 Del Skrevet 21. juni 2011 Fin vugge! Her blir det vanlig sprinkelseng på soverommet, og en veldig fin kruv-seng med himmel som har hjul på så den er lett å trille på, til å ha han i på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 21. juni 2011 #254 Del Skrevet 21. juni 2011 Fin vugge! Som jeg har skrevet i min dagbok, så har vi kjøpt sprinkelseng. Vår kan gjøres om, så snuppa vår har seng et par år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. juni 2011 #255 Del Skrevet 22. juni 2011 Fin vugge! Som jeg har skrevet i min dagbok, så har vi kjøpt sprinkelseng. Vår kan gjøres om, så snuppa vår har seng et par år. Smart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #256 Del Skrevet 23. juni 2011 Vi har endelig klart å bestemme oss for navn! Nå har lillejenta vår et navn som vi kan kalle henne Jeg har falt helt PLADASK for denne vognen! Men den er jo ganske dyr.. Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 23. juni 2011 #257 Del Skrevet 23. juni 2011 for navn! Det blir litt mer koselig å ha et navn på frøkna, ikke sant?! Vogna er jo kjempefin den da, kanskje få tak i en brukt eller noe sånt? Eller kanskje se om det er salg, hvis dere synes den er alt for dyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 23. juni 2011 #258 Del Skrevet 23. juni 2011 Hurra for navn Den vognen er kjempefin og veldig bra tror jeg, men det er sikkert ikke så dumt å kjøpe brukt. Sparer mye på det og det finnes mange fine bruktvogner Den vuggen dere har bestemt dere for var helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. juni 2011 #259 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg liker også den vognen veldig godt. Regner med det er Emmaljunga Edge Duo? Ganske dyr, ja..Så vi har vel bestemt oss for å ta en billigere model. Menmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #260 Del Skrevet 25. juni 2011 Takk ja, mulig vi kan se litt på brukte. Tenkte også å se i Sverige. Om prisen er noe lavere der. Hvis ikke så blir det nok en billigere vogn Ja, Teriyaki det er emmaljunga Edge duo. Åå, som jeg har falt for den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå