Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal egentlig opp om 4 timer for å dra på et møte. Hva sier dere? Sove eller døgne?

Begynner å bli trøtt, men jævlig å våkne etter 4 timer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Jeg holder meg våken, og tar heller tidlig kveld i morgen.

Gjest Sommertid
Skrevet

Sitter å lurer på det samme. Skal opp igjen om 3,5 timer. Ser ikke hele poenget med å legge meg nå, kommer til å være helt zombie om jeg bare får sove noen få timer før jeg skal opp igjen.

Skrevet

Noen tips for å ikke sovne under møtet da? Kaffe hjelper ikke på meg :S

Noe mot røde øyne kunne vært bra også...men tror ikke man får kjøpt sånn anti-redeye i norge lenger.

Gjest Sommertid
Skrevet

Desverre dårlig med tips. Solbriller dekker til øynene, men det vil kanskje se litt dumt ut under et møte :fnise:

Om du er dødstrett nå så er det jo bare til å legge seg.

Jeg er enda lys våken, er derfor jeg ikke gidder å prøve å legge meg nå, for jeg vet at jeg vil bruke lang tid på å sovne.

Gjest Footloose
Skrevet

avføringspiller før møtet. Ingen klarer å sovne når de holder på å bæsje på seg :fnise:

ellers sverger jeg til Urge-Red sting energidrikk, funker bedre enn kaffe på meg.

Skrevet

Desverre dårlig med tips. Solbriller dekker til øynene, men det vil kanskje se litt dumt ut under et møte :fnise:

Om du er dødstrett nå så er det jo bare til å legge seg.

Jeg er enda lys våken, er derfor jeg ikke gidder å prøve å legge meg nå, for jeg vet at jeg vil bruke lang tid på å sovne.

Hehe, tror solbriller tar mer oppmerksomhet enn jeg ønsker ja. Da tror de vel jeg er i bakrus :P

Jeg er ikke dødstrøtt, men kunne fort ha sovnet. Men nå begynte jeg å koke nudler her, så ser ikke ut som det blir sovings enda ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...