Gjest LR Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Skal egentlig opp om 4 timer for å dra på et møte. Hva sier dere? Sove eller døgne? Begynner å bli trøtt, men jævlig å våkne etter 4 timer!
loppekasse Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Samme her. Jeg holder meg våken, og tar heller tidlig kveld i morgen.
Gjest Sommertid Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Sitter å lurer på det samme. Skal opp igjen om 3,5 timer. Ser ikke hele poenget med å legge meg nå, kommer til å være helt zombie om jeg bare får sove noen få timer før jeg skal opp igjen.
Gjest LR Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Noen tips for å ikke sovne under møtet da? Kaffe hjelper ikke på meg :S Noe mot røde øyne kunne vært bra også...men tror ikke man får kjøpt sånn anti-redeye i norge lenger.
Gjest Sommertid Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Desverre dårlig med tips. Solbriller dekker til øynene, men det vil kanskje se litt dumt ut under et møte Om du er dødstrett nå så er det jo bare til å legge seg. Jeg er enda lys våken, er derfor jeg ikke gidder å prøve å legge meg nå, for jeg vet at jeg vil bruke lang tid på å sovne.
Gjest Footloose Skrevet 4. mars 2011 #6 Skrevet 4. mars 2011 avføringspiller før møtet. Ingen klarer å sovne når de holder på å bæsje på seg ellers sverger jeg til Urge-Red sting energidrikk, funker bedre enn kaffe på meg.
Gjest LR Skrevet 4. mars 2011 #7 Skrevet 4. mars 2011 Desverre dårlig med tips. Solbriller dekker til øynene, men det vil kanskje se litt dumt ut under et møte Om du er dødstrett nå så er det jo bare til å legge seg. Jeg er enda lys våken, er derfor jeg ikke gidder å prøve å legge meg nå, for jeg vet at jeg vil bruke lang tid på å sovne. Hehe, tror solbriller tar mer oppmerksomhet enn jeg ønsker ja. Da tror de vel jeg er i bakrus Jeg er ikke dødstrøtt, men kunne fort ha sovnet. Men nå begynte jeg å koke nudler her, så ser ikke ut som det blir sovings enda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå