Gå til innhold

Stram lukt fra underlivet og brun utflod

Fremhevede innlegg

Skrevet

For ca 5 dager siden var jeg ferdig med mensen. Før dette var alt normalt.. Nå de siste 3-4 dagene har jeg hatt brunlig utflod. Den ser egentlig mer "skitten" ut enn noe annet. Hovedproblemet er imidlertid at når jeg får utfloden ut i trusa, så kan jeg lukte den helt der nede fra og opp gjennom klærne! :\ Klarer ikke helt å finne ut hva det egentlig lukter heller.. Er såpass mye utflod og at det går gjennom truse og arbeidsbukse hvis jeg ikke legger noe papir imellom..

Vasker meg ikke med såpe nedentil, det klør ikke og er heller ikke vondt. Kjente inni skjeden i stad og følte jeg hadde noen nye "kjøttklumper" inne i skjeden - men hadde jo en GU for senest 2 uker siden - så kan vel ikke være noe som plutselig er kommet heller.. Huff - hva skal jeg gjøre? Må vente så lenge for å komme til legen og..

Videoannonse
Annonse
Gjest petra
Skrevet

Heidu=)

Hver gang jeg har hatt en kraftig mens, får jeg alltid brunlig utflod som kan lukte litt når mensen er færdig.

Det kunne vært uvi eller eventuelt en soppinfeksjon osv, men siden du ikke har noen smerter er det mest sannsynlig ikke det. Men du bør alltid gå til lege om du tror det feiler deg noe.

Skrevet

Til info gikk problemet over av seg selv etter 2-3 dager. Får håpe det bare var sånn du pleier å ha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...