Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ting har forandret seg i det siste og jeg lurer på om jeg burde ta en tur til legen. Jeg orker så lite, har ikke overskudd til noe, det er kanskje ikke så rart, jeg er ikke i fysisk aktivitet nesten i det hele tatt. Har stillesittende jobb, og er stort sett hjemme etter jobb. Jeg har begynt å bli fryktelig trøtt og sliten. En periode hadde jeg uregelmessige hjerteslag, noen ganger føltes det ut som om hjertet kom til å hoppe ut gjennom halsen eller noe. Det har heldigvis gitt seg. En annen ting er at jeg eksploderer for ingenting, jeg klikker for alt nesten. Dette har også kommet i det siste. Når jeg klikker, merker jeg det i brystet/hjertet på en måte, litt vanskelig å forklare.Det begynner å slå fortere eller noe. Hvis jeg av en eller annen grunn blir redd/skvetter er er nervøs for noe, så føles dette også annerledes enn før, da begynner dette med hjertet igjen. Hva iall verden er dette for noe? Noen som har det slik??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok tatt en tur til legen, ja.

Skrevet

Det høres ut som angst. Ta en tur til legen, så vil du få veiledning til hvordan du kan takle dette.

AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket jernlagrene og blodprosenten i det siste? Jernmangelanemi påvirker hele kroppen og kan gi trøtthet, hjertebank (i alvorlige tilfeller ujevn hjerterytme) og tendens til nedstemthet/mentale forandringer. Stoffskiftet burde også sjekkes. Så ja, gå til legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...