Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal på konsultasjonstime på mandag, og jeg gleder meg noe sykt! Håper på at jeg kan få operert dem så fort som mulig.. Jeg skal ha de så naturlige som mulig, skal IKKE ha noen store balonger.. Det er så sykt stygt.. Men så lurer jeg på om det er noen som har silikonpupper som kan dele sin erfaring gode og dårlige.. Jeg er helt fast bestemt på at jeg skal ha det.. Jeg er 180cm høy, og veger 67kg.. Hva syntes dere at passer på noen som er 180 høy? BH str altså.. Nå har jeg 80AA :( og er ikke fornøyd i det hele, jeg skjemst faktisk. Har ikke gått i bikini på flere år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 182, og har mindre pupper enn deg. Bestemte meg for å ta en liten C, siden jeg er så nett i kroppen + er ikke fan av gigantiske selv heller. Legen på konsultasjonen sa han trodde det ville passe bra til kroppen min.

Så, det kommer jo litt an på kroppen din, og hør med legen du prater med under konsultasjon. Ellers synes jeg stor B/liten C er det peneste, altså.

Skrevet

Hvordan kan man stole på leger som er primært ute etter penger og i en bisetning nevner dette med implantat og amming?

Kommer an på hvor man operer seg, da. Kusina mi har ingen problemer amming, og hun har silikon. De ser også fantastisk naturlige ut.

Gjest Gjest
Skrevet

Du skrev har KaDust og ikke /i]hadde så da... tenker jeg mitt. Forresten.. hvorfor valgt hun silikon fremfor saltvann og hvor ble implantatet lagt, under muskelaturen?

Gjest halebein
Skrevet

kom inn på ceecee's hemmelige verden (ceecees dagbok( der er vi flere, og der slipper du kommentarer fra språkfreakene og antisilikon gjengen:)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke silikon og vil ikke ha det, men har synspunkt på str likevel:

du bør gå for B eller C cup, vet ikke hvor mange ml det blir på deg, kanskje rundt 300 mm.

Jeg synes det er bedre at puppene ser små og ekte ut, enn halvstore og store slik at andre begynner å tenke "hmm, kan det vre silikon."

Du skal ha under muskel, siden du er nett i kroppen? Hvis di trener, kan man komme til å se implantatene vandre oppover brystkassa når du flekser, men du kan jo bare bruke en litt vid t-skjorte.

Har du fått de barna du skal ha? Hvis du har tomme pupper etter amming, kunne du jo vurdere fett-transplantasjon, det fyller opp og puppene ser helt ekte ut ingen kanter som synes, ingen proteser som flytter seg rundt, ingen kapseldannelse, ingen rippling, ikke nødvendig med ny opr om noen år.

Er du slank hele deg? Da håper jeg du har vurdert å akseptere dine lange, slanke linjer og framstå som helt ekte uten inngrep av noe slag:)

Skrevet

Du skrev har KaDust og ikke /i]hadde så da... tenker jeg mitt. Forresten.. hvorfor valgt hun silikon fremfor saltvann og hvor ble implantatet lagt, under muskelaturen?

Ja, fordi hun har en unge som ammes enda, men hun hadde heller ingen problemer med det første barnet ;)

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det ikke lenge før Brutal_Mann og Larsern finner fram hit ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...