Gå til innhold

Smågodtbutikk i Oslo?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det en ordentlig stor smågodtbutikk noe sted i Oslo sentrum? Jeg vet om den ved Eldorado kino og den ved Saga, men de er likevel ganske små. Tenker mer i retning av om det finnes noe som de store godtebutikkene på Svinesund, med mye utvalg?

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

nope...må nok skuffe deg der! kanskje du kan åpne en? hvis man ikke har sånne "vanlige" priser, sånn typ 14,90 pr hekto, så tror jeg jaggu man kunne tjent seg rik på en sånn butikk!

AnonymBruker
Skrevet

nope...må nok skuffe deg der! kanskje du kan åpne en? hvis man ikke har sånne "vanlige" priser, sånn typ 14,90 pr hekto, så tror jeg jaggu man kunne tjent seg rik på en sånn butikk!

Tanken slo meg, ja... :gjeiper:

Jeg tror ikke jeg hadde vært alene om å handle ofte i en sånn butikk. Selv hvis prisene var høye, om bare utvalget var i nærheten av i butikkene over svenskegrensen.

Gjest NozMonster
Skrevet

Tanken slo meg, ja... :gjeiper:

Jeg tror ikke jeg hadde vært alene om å handle ofte i en sånn butikk. Selv hvis prisene var høye, om bare utvalget var i nærheten av i butikkene over svenskegrensen.

hehe :fnise: hvis du lager sånn butikk, så ikke si fra til meg jaffal! tror jeg hadde flyttet inn for godt jeg da! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

hehe :fnise: hvis du lager sånn butikk, så ikke si fra til meg jaffal! tror jeg hadde flyttet inn for godt jeg da! :fnise:

Hmm.. kombinert smågodtbutikk og hotell... *noterer på blokka* :lur:

Gjest NozMonster
Skrevet

Hmm.. kombinert smågodtbutikk og hotell... *noterer på blokka* :lur:

hehe..din pøbel!

forsovet en god idè:idesmil: ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...