Tropic Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Hei, Har nok et merkelig spørsmål her! Men når jeg kjøper meg solskinnsbolle og kanelsnurr osv med melisfyll oppå smaker denne annerledes enn når jeg lager. Min blanding består av vann og melis, men den de fra butikken og bakerier smaker jo helt annerledes. Er det noe annet i deres blanding enn vann og melis?? Noen som vet?!
Tropic Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2011 Litt sitron i så har du det Er det alt? Da skal jeg prøve det!! Takk for svar
Personlig12 Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Husk å sil den godt, evt kjøp sitron på flaske
Frk. Belle Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 Hva med romessens eller vaniljesukker? Mener at det er romessens i glasuren som ofte er på Napoleonskake ihverfal..
Tropic Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2011 Vaniljesukker ja, det skal jeg også prøve!
Gjest Lille-pus Skrevet 3. mars 2011 #7 Skrevet 3. mars 2011 Og vil du ha melisen ekstra hvit så bruker du melk isteden for vann
#Mj# Skrevet 7. mars 2011 #8 Skrevet 7. mars 2011 bakere bruker ofte eggehvite og visper en god stund, da blir melisen litt seigere enn vanlig
PecanPie Skrevet 7. mars 2011 #9 Skrevet 7. mars 2011 Eggehvite og melis blir hvit, stiv melisglasur.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå