AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 sliter voldsomt med vinter og mørketiden her i landet, synes det er uutholdelig med vinter så store deler av året og blir veldig deprimert av det, tror faktisk jeg hadde blitt mye lykkeligere av å bo i feks Spania. Noen klimaflyktninger her, eller noen som har tips?
Tullepia Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Ta fem minutter sol to morgener i uka, vær ute når det er dagslys, tren, ta tran og spis sunt og ta deg en uke i Spania når du har ferie.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Mamma og pappa er veldig fornøyde med å leie hus på Gran Canaria noen måneder i året, det har de fått veldig rimelig. De dro dit og leide derifra, for ikke å bli lurt på prisen. De er pensjonister uten særlig god råd, så det er nok et alternativ mange har råd til.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 blir trist av å se ut vinduet, vinterlandskap og vinterrlys er ikke noe for meg, lengter etter å se grønt, palmer, hva som helst annet enn den nitriste, grå vinteren her
Gjest Mørketid Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 Fra senhøsten til det begynner å lysne i slutten av februar, er det et mareritt å leve. Mørket stjeler all kraft fra meg også.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #6 Skrevet 5. mars 2011 jeg bor i California og synes synd på dere som bor i Norge mht til vinteren, jeg synes den er helt grusom, så jeg tok konsekvensen av det og flyttet pga det faktisk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå