Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Har du noen gang blitt våt i trusa hvis en kjekk mann har sett på deg?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Bare om den kjekke mannen også var kjæresten min.
Gjest TS Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Bare om den kjekke mannen også var kjæresten min. Spørsmålet er om du blir våt i trusa hvis en tilfeldig kjekk mann ser på deg med sex i blikket.
Gjest Sommertid Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 Ikke av at en random mann har sett på meg nei, men om jeg kjenner fyren kan blikk være ufattelig tennende Jeg har en stor svakhet for øyne.
Gjest Katten. Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 I min single tid pleide jeg å spørre jenter hva som fikk dem til å ville ha sex med meg - etter vi hadde hatt oss så klart. Mange som svarte blikket mitt. Madammen kan også bli kåt bare jeg ser på henne på en spesiell måte, har visstnok meget intense øyne.
Gjest Heloise Skrevet 3. mars 2011 #7 Skrevet 3. mars 2011 Ja, blikket til typen! Han er den eneste som så langt har greid å få meg mo i knærne av et blikk alene.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #8 Skrevet 3. mars 2011 Spørsmålet er om du blir våt i trusa hvis en tilfeldig kjekk mann ser på deg med sex i blikket. Nei.
womenwomen Skrevet 3. mars 2011 #9 Skrevet 3. mars 2011 Spørsmålet er om du blir våt i trusa hvis en tilfeldig kjekk mann ser på deg med sex i blikket. JA - er veldig opphissende at menn ser på meg med " sex g lyst " i blikket sitt . Utrolig opphissende og spennende . Jeg SOLER meg virkelig i blikket hans da og NYTER å bli sett på slik . mmm DEILIG med slik oppmerksomhet fra en man selv syns er kjekk og kunne tenkt seg å rulle i høyet med : )
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #10 Skrevet 3. mars 2011 Spørsmålet er om du blir våt i trusa hvis en tilfeldig kjekk mann ser på deg med sex i blikket. FEIL FEIL FEIL TS spør: "Har du noen gang blitt våt i trusa hvis en kjekk mann har sett på deg?" Hverken ordene "tilfeldig" eller "sex" er en del av setningen til TS. Spørsmålet her er bare om damene her noensinne er blitt våte i trusa av at en kjekk mann har sett på de. Hvem den mannen er, hva han har tenkt, sett på, hatt i blikket, eller hva han har hatt på seg er ikke en del av spørsmålet.
Gjest TS Skrevet 3. mars 2011 #11 Skrevet 3. mars 2011 FEIL FEIL FEIL TS spør: "Har du noen gang blitt våt i trusa hvis en kjekk mann har sett på deg?" Hverken ordene "tilfeldig" eller "sex" er en del av setningen til TS. Spørsmålet her er bare om damene her noensinne er blitt våte i trusa av at en kjekk mann har sett på de. Hvem den mannen er, hva han har tenkt, sett på, hatt i blikket, eller hva han har hatt på seg er ikke en del av spørsmålet. Excuse me, BTICH. Jeg glemte å skrive "Spørsmålet skulle være (...)"
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #14 Skrevet 4. mars 2011 Har du noen gang blitt våt i trusa hvis en kjekk mann har sett på deg? Ja , særlig når jeg merker at han smugtitter på puppene mine / kløften og baken min , når han tror jeg ikke legger merke til det . Det blir jeg tennt av ja . Liker at de ser på mine former og sikler på meg . Blir derfor utrolig tennt av blikket til en mann - når jeg vet at JEG ER SEXOBJEKTET han sikler på .Nesten som han kjærtegner kroppen min med blikket sitt . Opphissende . Deilig følelse : ) Jeg tenker også sex da .... Mulighet for sex med han kanskje . Hadde nok vært deilig ja : )
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2011 #15 Skrevet 4. mars 2011 Ja , særlig når jeg merker at han smugtitter på puppene mine / kløften og baken min , når han tror jeg ikke legger merke til det . Det blir jeg tennt av ja . Liker at de ser på mine former og sikler på meg . Blir derfor utrolig tennt av blikket til en mann - når jeg vet at JEG ER SEXOBJEKTET han sikler på .Nesten som han kjærtegner kroppen min med blikket sitt . Opphissende . Deilig følelse : ) Jeg tenker også sex da .... Mulighet for sex med han kanskje . Hadde nok vært deilig ja : ) Dette innlegget tror jeg er skrevet av en mann som forteller hvordan han ønsker at kvinnene skal reagere på hans glaning! 2
Gjest Sommertid Skrevet 4. mars 2011 #16 Skrevet 4. mars 2011 Dette innlegget tror jeg er skrevet av en mann som forteller hvordan han ønsker at kvinnene skal reagere på hans glaning! Det er jo vår kjære WomenWomen. Må ikke tro at hun er noen mann
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #17 Skrevet 4. mars 2011 Oh, ja... Husker spesielt en franskmann jeg møtte i fjor. Han var helt utrolig vakker og hadde et meget intenst og seksuelt blikk som gjorde meg skikkelig våt i trusa..
Gjest Bayn Skrevet 5. mars 2011 #18 Skrevet 5. mars 2011 Ja,det hender. Men; blikk fra menn kan også være svært ubehagelig.
Gjest Chanè Skrevet 5. mars 2011 #19 Skrevet 5. mars 2011 JA - er veldig opphissende at menn ser på meg med " sex g lyst " i blikket sitt . Utrolig opphissende og spennende . Jeg SOLER meg virkelig i blikket hans da og NYTER å bli sett på slik . mmm DEILIG med slik oppmerksomhet fra en man selv syns er kjekk og kunne tenkt seg å rulle i høyet med : ) Ågud, ja, definitivt.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2011 #20 Skrevet 5. mars 2011 Nei, men jeg har opplevd å bli stirret på på en skremmende måte av en gammel feit fyr med kåthet i blikket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå