Auroressa Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Hei,håper noen vil hjelpe meg med dette spørsmålet mitt. Jeg går på p-plaster, forrige uke fra Mandag av så hadde jeg mensen uken min. Skulle ta på plaster igjen nå Mandag som var, men det gikk i glemmeboken, igår Onsdag lå jeg og kjæresten sammen, og han kom i meg. Kan jeg nå bli gravid? Selvom jeg tar på p plaster etterpå? Eller bør jeg løpe til apoteket og kjøpe angrepillen? Hvor stor er sjansen for at jeg kan ha blitt gravid? Takker for alle svar
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 nå kjenner jeg ikke til p-plasteret, men siden det ikke er brukt riktig er det vel en liten sjanse??? Hadde ringt legen min (kan hende du blir gravid, men vet heller ikke om angreplaster sammen med angrepille er smart) Lykke til;-)
Tullepia Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Du ringer et apotek eller legekontor og spør. Du bør også lese pakningsvedlegget, for der står det ofte opplysninger om dette. Har du brukt p-plasteret feil er det sannsynlig at du har blitt gravid. Da må du ta angrepille.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Du ringer et apotek eller legekontor og spør. Du bør også lese pakningsvedlegget, for der står det ofte opplysninger om dette. Har du brukt p-plasteret feil er det sannsynlig at du har blitt gravid. Da må du ta angrepille. Det var vel muligens å ta litt hardt i...Det er en mulighet for at du kan ha blitt gravid da du har brukt plasteret feil, men ingen overhengende sannynlighet.
Tullepia Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 Det var vel muligens å ta litt hardt i...Det er en mulighet for at du kan ha blitt gravid da du har brukt plasteret feil, men ingen overhengende sannynlighet. Hva tror du dette er? Flisespikkeforumet? Ingen sitter her og skriver doktorgradsavhandling. Stor eller liten sannsynlighet, muligheten for graviditet er der!
Auroressa Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2011 Takk for svar Tar en test da jeg har legetime i slutten av måneden for og være sikker jeg da
Auroressa Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2011 Uhh, har følt det har "murret" ved livmoren min i hele dag, haha, jeg overanalyserer vel, eller? Man kan -umulig- merke noe så tidlig vel? Isåfall -kan- jeg ta en test hjemme før 3 uker altså før jeg skal ha mensen? Eller bør jeg vente til den 22 da jeg har legetime, og ta en urinrprøve da? Så usikker jeg nå... Selvom jeg har trodd tidligere jeg har vært gravid, og testene har alltid vært negative.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #8 Skrevet 4. mars 2011 For at du skal få et sikkert svar, så må du vente til den dagen du forventer mens.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå