Gjest Anja + Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Hei Er en 21 å r gammel jente som er litt nysgjerrig på noe og trenger litt hjelp ?? Menstruasjonen min har uteblitt noe som ikke er vanlig for meg som egentlig aldri har en forsinket mens - Jeg har i ca 1 uke smått hatt brunt utflod som har kommet og lurer på om dette tilsier at jeg snart skal få mensen ?? Jeg har tatt graviditetstest to ganger så er ikke gravid og har testet meg for kjønnssykdommer som viste seg å være negative :D:D Men tok en angrepille i forrige mens periode kan det ha noe å si? Eller er menstruasjonen min på vei siden jeg får denne brune utfloden? Setter utrolig pris på hjelp :D Takk på forhånd!
Tullepia Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Angrepille kan lage litt kaos i systemet pga hormonene. Siden testene dine er negative er det sikkert ikke noe alvorlig i veien, men ta en tur til legen om du er usikker. Du bør bruke prevensjon som for eksempel p-pillen, husk at angrepillen ikke er et prevensjonsmiddel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå