Gjest Purple Haze Skrevet 11. mai 2011 #41 Del Skrevet 11. mai 2011 Denne hadde jeg helt glemt! Men jeg er flink jente hele veien, spesielt med maten. Følger også Fedon med visse egne tilpasninger. Og jeg har kjøpt sykkel og sykler til og fra jobb hver dag. Går lange turer de dagene det ikke blir sykkel. Men får jeg resultater på vekta? Neeeeeida! Får mest lyst til å hive badevekta veggimellom noen ganger Men jeg har ikke tenkt å gi meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 27. mai 2011 #42 Del Skrevet 27. mai 2011 Herregud, det er så lenge siden jeg har vært her at jeg tror den må ha falt ut av "mine innlegg"..... :himle: Kortversjon: Ikke flink. Bikinisesongen vil bli boikottet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 30. mai 2011 #43 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg satser på bikinisesong 2012. Ikke fordi aksjon 2011 er avlyst, men fordi jeg helt klart trenger mer tid. På den annen side, sommertemperaturene antyder på ingen måte at bikini er påkrevet anytime soon, så innen august er det kanskje håp... Gubben har slengt seg med på prosjektet, så det er vanskeligere å skulke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
backstage Skrevet 1. juni 2011 #44 Del Skrevet 1. juni 2011 Hva skuer mine øyne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #45 Del Skrevet 1. juni 2011 Hva skuer mine øyne? Kom igjen! Hiv deg på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 1. juni 2011 #46 Del Skrevet 1. juni 2011 16 kilo ned. Fra nå. Delmål 8 kilo. Oppnådd delmål premie: PT på treningssenteret gjennom høsten. Plan for perioden juni-august: Tur flere ganger i uken, stavgang. Fire g/u bør jeg klare. Utskeielse på lørdager. Mer grønt. Jeg vet jeg burde få inn styrketrening - jeg grubler på den biten litt til. Neste delmål, gjennom høsten og frem til jul, de siste 8 kg. Forhåpentligvis sammen med en PT. Burde for pokker ikke være så vanskelig, vel Startskudd nå. 1. juni. Pokker heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 1. juni 2011 #47 Del Skrevet 1. juni 2011 Melder meg på delmålene dine, Miss. :vekt: :vekt: :vekt: :vekt: :vekt: :vekt: :vekt: :vekt: :vekt: :fise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #48 Del Skrevet 1. juni 2011 Det ellevill sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 7. juni 2011 #49 Del Skrevet 7. juni 2011 Klokken 06.10: 40 minutters tur i moderat tempo, i skogen. Nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktavia Skrevet 7. juni 2011 #50 Del Skrevet 7. juni 2011 Wow! Morgenfugl? Kan rapportere om tre timer trening i regnvær i går kveld. En form for intervalltrening. Men jeg hadde en fryktelig karbosprekk i helgen, har spist nærmere en boks Mormors doble havreflarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 7. juni 2011 #51 Del Skrevet 7. juni 2011 Oj men de er jo goooode! Livskvalitet, det! Jeg vil tro de tre timene i går gjorde opp litt for det. Man kan ikke slutte helt med det som er godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktavia Skrevet 7. juni 2011 #52 Del Skrevet 7. juni 2011 Nei, men man bør jo lære å begrense seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. juni 2011 #53 Del Skrevet 15. juni 2011 Her vil jeg også være med. Her er det ca 20 kg som skal bort. Så kan jeg velge om jeg vil fokusere på de siste månedene hvor jeg har lagt på meg alt det jeg tok av i 2010, eller om jeg skal fokusere på de to siste ukene hvor jeg har klart å holde meg unna alt som heter kaker og sjokolade... Jeg velger det siste jeg, og gleder meg over at jeg nå kan ta av og på jeansen uten å åpne smekken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 16. juni 2011 #54 Del Skrevet 16. juni 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=567005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 6. juli 2011 #55 Del Skrevet 6. juli 2011 Jah... opp og hopp! Med isjasgreier i klem og hva det nå het for noe så må jeg noen runder med fagfolk for å rette opp i dævelskapen, og bevegelse er viktigere enn noensinne. Kanskje jeg faktisk burde begynne å bruke en logg eller liknende. Dagene har en tendens til å bare fly, og hver dag jeg ikke gjør noe blir til uker. Snåle greier Bør finnes apps for sånt. Har alle tatt ferie fra pågående prosjekter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #56 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Nope! Jeg har endelig kommet igang. Jeg er i sommerhuset mitt, og starter hver dag med rask gange opp monsterbakken som går forbi huset her. Starter på 6 m.o.h. og i løpet av 1000 meter er jeg oppe på 107 m.o.h. (Takk til syklisten med utstyrsdilla som syklet forbi her og fortalte det. Jeg har ingen duppeditter med høydemåling, nemlig. Jeg går opp hver morgen i rask gange, snur etter 1, 5 km og går like raskt ned igjen. I dag har jeg i tillegg skjøvet gressklipperen opp og den bratte gressbakken her en time, jeg var gjennomsvett og utslitt da jeg avsluttet. PLenen er fortsatt halvklippet, men who cares. I morgen er atter en dag. Endret 6. juli 2011 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. juli 2011 #57 Del Skrevet 6. juli 2011 Ikke så mye trening her, med skader og sykdom begrenser det seg litt. Men noen små rusleturer blir det dog. Og jeg klarer fortsatt å holde inntaket av kaker og søtsaker på et minimum, så jeg er fornøyd jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 10. august 2011 #58 Del Skrevet 10. august 2011 Nope! Jeg har endelig kommet igang. Jeg er i sommerhuset mitt, og starter hver dag med rask gange opp monsterbakken som går forbi huset her. Starter på 6 m.o.h. og i løpet av 1000 meter er jeg oppe på 107 m.o.h. (Takk til syklisten med utstyrsdilla som syklet forbi her og fortalte det. Jeg har ingen duppeditter med høydemåling, nemlig. Jeg går opp hver morgen i rask gange, snur etter 1, 5 km og går like raskt ned igjen. I dag har jeg i tillegg skjøvet gressklipperen opp og den bratte gressbakken her en time, jeg var gjennomsvett og utslitt da jeg avsluttet. PLenen er fortsatt halvklippet, men who cares. I morgen er atter en dag. Så bra! Hverdagen siger innpå her også. Ikke bestemt meg for å om jeg skal bruke dagboken som treningslogg eller her. Det hadde kanskje vært motiverende om vi var flere? Jeg skal i første om gang gå litt noen dager i uka, jeg må starte forsiktig og kjenne litt etter. Fikk en "nestenprolaps" som legen kalte det tidligere i sommer. Min store svakhet er hvor mye jeg absolutt HATER styrketrening, når styrketrening kanskje er det jeg trenger mest og så er det liksom ikke bare å veive litt med manualer, neida, man skal huske på alle muskelgrupper og alle muskler og variere og her og der og Det skulle vært en type trening som ga litt av alt, kondis, styrke og bevegelighet. Noe som gjorde at styrke ble morsomt Badevekta ble ødelagt mens vi var på ferie, tror jeg, den viser helt feil vekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 10. august 2011 Forfatter #59 Del Skrevet 10. august 2011 Vi kan gjerne ha logg og rapportering her - da blir det litt mer forpliktende. Jeg skal straks ut og gå en rask halvtime (midt i arbeidstiden ) i regnet. I kveld blir det spinning og pilates. Vekten viste -2,noe kg etter ferien, og det er jeg kjempefornøyd med. Måtte det bare vare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 11. august 2011 #60 Del Skrevet 11. august 2011 Denne har visst falt ut av mine innlegg for lenge siden. Rapport herfra er at etter skikkelig ferie fra lavkarbo på ferieturen i mai-juni, er jeg endelig i rute igjen, og har til og med vært på trening for første gang siden før jul(!). Vi driver også og flytter, så jeg har vasket og ryddet ekstremt mye i forbindelse med bildetaking og visning, så det må jo også telle som trening. Ser ut som vi må ha en visning til også, så er ikke ferdig med vaskingen ennå. I tillegg har lillegutt startet i barnehage denne uka, og var i dag der borte i flere timer, og jeg er arbeidsledig, så jeg har jo all mulighet til å trene mye. Nå gjenstår det bare å slutte å skeie ut så ofte, så kan jo dette bli veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå