Gå til innhold

Hva motiverer deg til å trene?


Bolla!

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva det er som motiverer dere til å trene, enkelt og greit, hva er det som får deg opp av sofaen?

Sliter litt med motivasjon til tider og tror at ideer fra andre kan hjelpe :)

Det som motiverer meg er:

- Jeg blir opplagt og føler meg mye bedre av trening.

- Det hjelper meg til å nå måle mitt med å gå ned i vekt.

- Jeg får bedre selvbildet etter trening.

Vil gjerne også ha tips til hvordan jeg får litt variert trening :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gidder ikke å se ut som en halvslapp skinnsekk, eller feit dundre. Vil for alltid være flott, stram og veldig fit. Det er motivasjonen. Heldigvis har jeg alltid vært veldig aktiv og i form :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når lårene mine begynner å bli fulle av stygge strekkmerker prøver jeg å trene litt.. Men det varer bare i en liten periode, holder meg slank ved å spise mye og regelmessig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjonen er å ikke bli feit.

Trening er ikke gøy, men nødvendig. Av og til tenker jeg at jeg heller dropper å spise enn å trene, så kjedelig er det :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener kun for å holde skroget i form og for å beholde vekten. Hater å trene egentlig. Et nødvendig onde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest D.O.A.

Motivasjonen min er hvor sinnsykt deilig det er å trene, enten det er en lang joggetur eller en hard økt med styrke!

Jeg trener ikke for å oppnå et visst utseende eller en bestemt vekt, men fordi jeg vet, og kjenner, hvor bra kroppen min har det av at jeg holder meg i form! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Energien det gir

Selvfølelsen det gir

At jeg orker mer i hverdagen

At det er bra for kroppen

Samholdet med venninna mi

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min motivasjon er at jeg alltid for komplimenter for kroppen min. Jeg er relativt tynn med store pupper (naturlige), og det er vel heller sjeldent har jeg hørt :) + at jeg vet at jeg legger på meg med en gang jeg slutter å trene. Ja og at jeg har så sinnsykt mye klær etter oppsamling i flere år, så det ville vært kjipt å ikke passe inn i dem. Og her er èn ting til som motiverer meg: HER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener kun for å holde skroget i form og for å beholde vekten. Hater å trene egentlig. Et nødvendig onde.

Haha, agreed!

Men min motivasjon for å trene er å kunne merke fremgang og å kunne komme til et punkt hvor trening går fra nødvendig onde til noe jeg gjør med vellyst. Håper jeg oppnår det en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjonen er å ikke bli feit.

Trening er ikke gøy, men nødvendig. Av og til tenker jeg at jeg heller dropper å spise enn å trene, så kjedelig er det :gjeiper:

Signerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Jeg er dessverre en av de som "løper for livet", siden jeg uten trening og bevegelse kan bli veldig syk. Og den sjansen vil jeg ikke ta :) Det er ikke mye som skal til, men det er heller ikke mye som skal til for at jeg blir liggende på sykehus en uke liksom. Trening er derfor gull verdt!

Men selvsagt blir jeg også motivert av den ekstra energien og følelsen av å ha brukt kroppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min motivasjon er at jeg alltid for komplimenter for kroppen min. Jeg er relativt tynn med store pupper (naturlige), og det er vel heller sjeldent har jeg hørt :) + at jeg vet at jeg legger på meg med en gang jeg slutter å trene. Ja og at jeg har så sinnsykt mye klær etter oppsamling i flere år, så det ville vært kjipt å ikke passe inn i dem. Og her er èn ting til som motiverer meg: HER.

Hun der påstås jo å ha fettsugd magen? Burde kanskje tatt en annen rollemodell ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun der påstås jo å ha fettsugd magen? Burde kanskje tatt en annen rollemodell ;)

Ok, hva med denne da?: + pupper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MYE!

-Vekta som MÅ ned

-søvnproblemene mine er bortimot ikke-eksisterende etter jeg begynte og trene, i natt sov jeg nesten 9 timer mot tidligere normalt 4-5.

-Trenger et sted som er "mitt" og som gir meg fri fra husets lille autist.

-Følelsen etterpå

-Synlige resultater

-månedskontigenten

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fable

Jeg er dessverre en av de som "løper for livet", siden jeg uten trening og bevegelse kan bli veldig syk. Og den sjansen vil jeg ikke ta :) Det er ikke mye som skal til, men det er heller ikke mye som skal til for at jeg blir liggende på sykehus en uke liksom. Trening er derfor gull verdt!

Men selvsagt blir jeg også motivert av den ekstra energien og følelsen av å ha brukt kroppen min.

Ditto, når man velger mellom å trene en time daglig eller dø...så er det valget egentlig ganske enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel trener jeg for å få god samvittighet og visshet om at jeg kan spise (nært sagt) det jeg vil :)

De periodene det blir tungt å trene setter jeg på en film med masse aktive folk, à la Blue Crush (surfint), The Fighter / Cinderella Man (boksing), Step Up (dansing) og det motiverer meg til å komme meg opp av sofaen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...