Gjest nei Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Noen har noen anelse om disse to pillene kan taes sammen? Jeg har nettopp begynt på p-piller... problemet er at jeg også nå i endel år har tenkt mye på antidepressiva, og vil gjerne teste det ut. Har slitt med depresjoner siden jeg var 12-13 og er nå 24. Føler ikke at psykologen kan lure meg til å tenke positivt. Noen som har erfaringer med denne blandingen? Jeg skal snakke med legen min, men jeg vil gjerne forhøre meg litt før jeg nevner noe som helst...
9naah Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Jeg tar både yasmin og antidepressiva.. Og det går helt fint. Jeg tar medisin for migrene òg.. Og det er ikke noe problem, så tviler på at det skal vere noe problem altså.. Jeg synes også at du burde begynne med antidepressiva, det går litt bedre med meg hvertfal når jeg går på de.. Begynner ikke å grine så ofte som jeg gjorde.. Men jeg har alvorlig depresjon da, vet ikke hvilken grad du har. Men som sagt, jeg synes at du burde begynne med antidepressiva ! Det blir ikke verre for å si det slik. Men de første ukene kan du ikke være alene, fordi da er det økt sjangse for at du kan ta selvmord, en får et lite "kick" av pillene på en måte. Men dette forteller legen din alt om. Lykke til videre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå