Gå til innhold

Dere med cellulitter..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bitelitt, føler meg så stygg og fæl, gruer meg veldig til sommeren kommer :tristbla:

Noe trøst? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper å ta på seg strømpebukse, da kan jeg gå i korte kjoler. Kjøper favorite tights i fargen tan på lindex, den er bare 15 denier og ser veldig naturlig ut

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hjelper å ta på seg strømpebukse, da kan jeg gå i korte kjoler. Kjøper favorite tights i fargen tan på lindex, den er bare 15 denier og ser veldig naturlig ut

Joda, men i verste sommervarmen også?

Gjest Consensio
Skrevet

Blåser i hva andre mener og kler meg etter hva jeg selv føler for.

Ja, jeg går i shorts og kjoler, selv om jeg har cellulitter, arr, litt ekstra fett her og der osv osv

AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på at rundt 90% av kvinner har cellulitter, så tror jeg nok du kan føle deg helt trygg om du så hadde gått naken. De fleste du går forbi "sliter" med det samme "problemet".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg, ts.

Du er ikke alene, ikke kle på deg lange tykke bukser når det er pent og varmt ute, ta på deg shorts eller kjole og kos deg!

Skrevet

Blåser i hva andre mener og kler meg etter hva jeg selv føler for.

Ja, jeg går i shorts og kjoler, selv om jeg har cellulitter, arr, litt ekstra fett her og der osv osv

Hjelper å være brun, men alle jenter har jo cellulitter, ihverfall de over 20. Går ikke i mini-mini skjørt/shorts da. Pleier å bruke et anticellulitt produkt noen uke før sommeren kommer. Hjelper litt. Synes det er verre i bikini...fordi mine er værst høyt oppe under rumpa..

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Når det er veldig varmt ute så klarer jeg ikke kle meg med bukser.

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt, gidder ikke å fordampe vekk heller.

Skrevet

De fleste kvinner har cellulitter, det er helt naturlig. Ikke bry deg om det :)

Skrevet

Ja; jeg har den kroppen jeg har, og går med det som passer årstiden og kroppsfassongen min.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle ikke jeg kunne gå i korte shorts og andre korte ting? Det er ujevnheter på lårene, og mange kvinner har det. Ikke verdens undergang med andre ord. Liker ikke andre mennesker celulitter skal de vær så god få lov til å se en annen vei.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja!! La oss ikke gjøre celulitter til noe ukjent og skummelt noe... jeg blir bare glad når jeg ser jenter i korte shorts og skjørt med celulitter. Jeg var helt gal før, gjemte meg bort i store bukser om sommeren... det skal det bli slutt på nå, for jeg er så dritt lei dette presset om å være perfekt.

AnonymBruker
Skrevet

Ja!! La oss ikke gjøre celulitter til noe ukjent og skummelt noe... jeg blir bare glad når jeg ser jenter i korte shorts og skjørt med celulitter. Jeg var helt gal før, gjemte meg bort i store bukser om sommeren... det skal det bli slutt på nå, for jeg er så dritt lei dette presset om å være perfekt.

Åh, er så glad dere svarer soom dere svarer! Har gruet meg lenge, sett i speilet og alt. Alt i alt er det ikke så ille, men det har skjemma tilliten min lenge. Takk for svar alle sammen!

Jeg vil heller ikke gå i posete feite bukser lenger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...