Gå til innhold

Jobber du på barneskole?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kontakte noen barneskoler og tilby dem en skoleforestilling presentert av en barneteatergruppe, amatørteater. Gruppa består av i overkant av 30 barn fra 6 til 11 år, og forestillingen (en musikal) varer i en liten time. Alle ungene i gruppa går på én av skolene som får tilbudet. Tidligere har gruppa vist flere forestillinger for sine medelever, da gratis. Denne gangen er lista lagt langt høyere, både koreograf, scenograf, lyd- og lysteknikere er inne i bildet, og forestillingen skal ikke være på ungenes egen skole, men på en ungdomsskole i bydelen som har egnet lokale/scene. Derfor tenker vi å denne gangen ta en pris for forestillingen, både for ungenes egen skole og for de andre skolene. 1. - 5. trinn inviteres.

Er det noen som har noen formening om hvor mye man kan ta for en slik forestilling? Vi vil jo ta så mye som mulig, utgiftene våre er ganske høye denne sesongen, men samtidig vet jeg jo at det ikke finnes mye midler på skolene til slike ting. Det vil være plass til ca. 350 barn på én forestilling, jeg tror at det dermed holder med én forestilling pr. skole.

Råd, noen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...