Gå til innhold

Hvordan rengjøre dildo/vibrator?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg på: Hvordan rengjør jeg dildoen/vibratoren? Altså hva skal jeg vaske den med? Og må jeg rengjøre den etter hvert bruk?

Seriøse svar, takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest nobilian
Skrevet

Dette lurer jeg på: Hvordan rengjør jeg dildoen/vibratoren? Altså hva skal jeg vaske den med? Og må jeg rengjøre den etter hvert bruk?

Seriøse svar, takk!

Med dildo/vibrator-rens?

Skrevet

Vasker den først med mild såpe, og deretter vibratorrens. (men de som jeg bruker er av glass, kan være at andre materialer blir skadet av såpe/vibratorrens)

AnonymBruker
Skrevet

Vasker den først med mild såpe, og deretter vibratorrens. (men de som jeg bruker er av glass, kan være at andre materialer blir skadet av såpe/vibratorrens)

Hvilken såpe skal jeg bruke? Zalo? Dusjsåpe? Håndsåpe? Hva er vibratorrens? Og hvor får jeg kjøpt det? Må jeg bruke vibrator rens?

ts

Skrevet

Hvilken såpe skal jeg bruke? Zalo? Dusjsåpe? Håndsåpe? Hva er vibratorrens? Og hvor får jeg kjøpt det? Må jeg bruke vibrator rens?

ts

Jeg bruker intimvask, vibratorrens får du kjøpt på kondomeriet eller så tror jeg at jeg har sett på vita

Skrevet

Rengjør etter bruk, da skyller jeg i lunket vann med litt håndsåpe (har ikke intimsåpe i hus siden jeg ikke bruker det til vanlig= og så går jeg over med vibratorrens. Det får man kjøpt på vita eller kondomeriet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker intimvask, vibratorrens får du kjøpt på kondomeriet eller så tror jeg at jeg har sett på vita

Ok, har aldri brukt intim vask selv, så jeg får vel gå til innkjøp av det nå. Holder det med bare intim vask, eller må jeg bruke vibrator rens også?

Og må jeg vaske den etter hvert bruk?

ts

Skrevet

Du bør vaske den etter hver bruk og det er lurt å kombinere såpe med vibratorrens. Såpen fjerner synlig dritt (safter, støv o.l) og vibratorrensen desinfiserer.

AnonymBruker
Skrevet

Rengjør etter bruk, da skyller jeg i lunket vann med litt håndsåpe (har ikke intimsåpe i hus siden jeg ikke bruker det til vanlig= og så går jeg over med vibratorrens. Det får man kjøpt på vita eller kondomeriet.

Ok. Må jeg bruke vibrator rens i tillegg?

ts

Skrevet

Jeg bruker bare intimvask. Ja, du må vaske etter hvert bruk.

Skrevet

Du bør kombinere begge deler ja :)

AnonymBruker
Skrevet

Du bør vaske den etter hver bruk og det er lurt å kombinere såpe med vibratorrens. Såpen fjerner synlig dritt (safter, støv o.l) og vibratorrensen desinfiserer.

Ok. Da må jeg på let etter vibrator rens, er det noe annet jeg kan desinfisere med frem til jeg får kjøpt det?

ts

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Da må jeg på let etter vibrator rens, er det noe annet jeg kan desinfisere med frem til jeg får kjøpt det?

ts

Antibac?

Skrevet

håndsprit/desinfeksjon

Gjest silje
Skrevet

gå inn på www.vibratorhuset.no :) de har masse billige renseprodukter til sex leketøy.

Gjest Eurodice
Skrevet

Det var da voldsomt til rensepreparater på dere her, da. Det holder i massevis å vaske slike ting under springen i rennende, lunkent vann og med litt håndsåpe, evt. Asan eller lign. Tørk godt og dryss over litt talkum. Hvis dette er til felles bruk i et kollektiv eller noe, er det vel sikrest å bruke noe desinfiserende :ironi:.

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Du bør kombinere begge deler ja :)

Hvorfor det? Det er vel ikke nødvendig hvis det bare er en selv som bruker disse tingene.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det? Det er vel ikke nødvendig hvis det bare er en selv som bruker disse tingene.

Vel, det er jo steder man kunne funnet å putte den hvor man absolutt bør desinfisere den etter bruk!

Jeg bruker ofte å bare vaske med zalo. Men har vibrator rens hvis jeg trenger.

• Liker 1
Gjest Footloose
Skrevet

Eller hvis du har en begynnende soppinfeksjon, da kan du gi det til deg selv gang på gang om du ikke desinfiserer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...