AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #61 Skrevet 14. mai 2011 Synes nå Maria Bonnevie har et utseende som er mer interessant og sensuelt. Rimmen er litt kjedelig. 1
Gjest Mynona83 Skrevet 14. mai 2011 #62 Skrevet 14. mai 2011 Men kva er eigentleg å vere pen, då? Kva einaste gong nokon legg ut bilete av damer her inne og spør om/vil ha bekrefta om ho er pen, kjem dei fleste med kommentarar som "ho ser heilt OK ut, men ikkje noko skjønnheit" osv. Folk har jo skyhøge krav? Legg gjerne ut bilete av ei "klassisk pen" dame. Viss Anne Rimmen "ikkje er noko skjønnheit" tør eg ikkje tenkje på korleis oss vanleg dødlege ville ha blitt klassifisert Jeg har en teori om dette: Vi gutta (og en del jenter) liker jo Rimmen. Og ikke uten grunn, hun er jo rålekker. Dette er truende for en del damer, og de reagerer med å nedvurdere hennes skjønnhet. "Joda, helt OK, liksom, men ikke noe spesielt. Mangler stil. Som nabojenta." bla, bla, bla. Vel, dere kan bare gi dere med det, dere er gjennomskua. What?? Viss ikke det der er en slående vakker dame lurer jeg på hva dine krav er. Det er sjelden jeg ser så vakre kvinner på gata. Blir litt overrasket over at så mange (særlig menn) her betegner henne ingenting spesielt. Hva er det dere sammenligner med da? Jeg synes ikke hun er noen slående vakker kvinne. Hun er helt OK. Jeg kjenner bare til hun fra bilder, så jeg har ingen formening som hennes personlighet (som ofte farger hvordan vi oppfatter utessende). Grunnen til at jeg ikke synes hun er spesiell er at jeg har en annen smak enn dere. Det er ikke fordi jeg er misunnelig eller har høye krav. For min smak er Rimmen for kantete - og det er noe med sveisern. Tror jeg synes hun var penere når hun hadde lenger hår. Det kan jo hende jeg synes en annen dame er slående vakker, som dere ikke synes er noe spesiell. Som en annen nevnte synes jeg også at Henriette Brusgård er vakker, og en annen nevnte at hun var ordinær. Jeg liker mye mykere trekk, som f.eks Celina Middelfart, Voe, Brusgård, Marthe Sveberg, Solveig Kloppen ol. Kanskje ikke slående vakre de heller, men jeg synes de er vakrere/penere enn Anne Rimmen. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #63 Skrevet 16. mai 2011 Jeg synes ikke hun er noen slående vakker kvinne. Hun er helt OK. Jeg kjenner bare til hun fra bilder, så jeg har ingen formening som hennes personlighet (som ofte farger hvordan vi oppfatter utessende). Grunnen til at jeg ikke synes hun er spesiell er at jeg har en annen smak enn dere. Det er ikke fordi jeg er misunnelig eller har høye krav. For min smak er Rimmen for kantete - og det er noe med sveisern. Tror jeg synes hun var penere når hun hadde lenger hår. Det kan jo hende jeg synes en annen dame er slående vakker, som dere ikke synes er noe spesiell. Som en annen nevnte synes jeg også at Henriette Brusgård er vakker, og en annen nevnte at hun var ordinær. Jeg liker mye mykere trekk, som f.eks Celina Middelfart, Voe, Brusgård, Marthe Sveberg, Solveig Kloppen ol. Kanskje ikke slående vakre de heller, men jeg synes de er vakrere/penere enn Anne Rimmen. Helt enig med deg! Jeg synes også Anne er litt kantete, og ikke så veldig feminin. Liker også mykere trekk slik du gjør, og de nevner der er veldig pene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå