Gå til innhold

Anne Rimmen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anne Rimmen er rett og slett rålekker. Godt eksempel på en flott norsk dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes hun er pen. Det jeg tror vi tiltrekkes av ved henne er hennes selvsikkerhet og utstråling. Det er ikke bare utseende som gjør deg vakker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel blandet oss for mye med sydlandske sjømenn opp igjennom århundrene til at vi er spesielt blonde lengre, spesielt i nord-norge er gjerne menneskene litt mørkere og lavere. Finnes det ikke flere ekte lyse blondiner i finland og sverige da? For øvrig er vi visst en uttdøende rase, sammen men de rødhårete.

Syns hu på bilde ser helt vanlig ut, som nabodama liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er fordi bleking har fordreid bildet på hva som er blondt, det platinablonde, blekede håret har ikke noe med ekte blond å gjøre http://www.aceshowbiz.com/images/events/SGG-066159.jpg

det ekte, blonde håret er mye mørkere enn man tenker, det hvite håret er noe bare barn har naturlig

Nei det finnes i virkeligheten, vokste opp med to søstre som hadde nesten hvitt hår, de hadde arvet det fra moren som hadde samme farge. Søstrene er like lyse naturlig enda. Så de finnes men det er sjeldent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Det har vært flere diskusjoner her på forumet om norske kvinner virkelig er vakre på verdensskalaen, eller ikke.

Vi er ikke eksotiske, hevder enkelte, vi er bleike og utvaska og ikke like glødende som f.eks. de søreuropeiske.

Jeg presenterer Anne Rimmen (en dame som de fleste har fått med seg for lengst):

http://g.api.no/obscura/pub/708x708r/03581/1293525247000_Anne_Rimmen__mal_2_3581206708x708r.jpg

Dere kan si hva dere vil, men slike damer finner man søren ikke mange andre steder enn i Norge. En kjølig, ren og naturlig skjønnhet som er helt spesiell for dette landet.

Så det så.

Er jo litt teit at nordmenn kan si at vi ikke er eksotiske. Selvfølgelig ser vi ikke eksotiske ut for oss, men utlendinger ville jo finne oss eksotiske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimmen er da virkelig nydelig. Det er ikke bare proporsjoner og slike ting som man kan se på et bilde, men hun har slikt et levende ansikt og umiddelbart uttrykk, pluss et utrolig vakkert smil. Og øyne. Totalt sett, en av de vakreste og mest sjarmerende kvinner jeg noen gang har sett. Når det går rykter om at Rimmen skal flytte, står det kø rundt kvartalet for å hjelpe henne med å bære sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimmen er da virkelig nydelig. Det er ikke bare proporsjoner og slike ting som man kan se på et bilde, men hun har slikt et levende ansikt og umiddelbart uttrykk, pluss et utrolig vakkert smil. Og øyne. Totalt sett, en av de vakreste og mest sjarmerende kvinner jeg noen gang har sett. Når det går rykter om at Rimmen skal flytte, står det kø rundt kvartalet for å hjelpe henne med å bære sofaen.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo litt teit at nordmenn kan si at vi ikke er eksotiske. Selvfølgelig ser vi ikke eksotiske ut for oss, men utlendinger ville jo finne oss eksotiske.

Vi er i alle fall eksosiske. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg synes hun har et veldig pent ansikt, med et sjarmerende smil. Har enda til gode å se noen andre som passer en såpass kort frisyre, uten at det går utover det feminine.

Endret av Stellia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er helt klart pen, men jeg synes faktisk ikke hun har så mye utstråling/sjarm - eller, hun har det sikkert, men hun virker liksom litt som en veldig flink robot på tv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest nobilian

Det har vært flere diskusjoner her på forumet om norske kvinner virkelig er vakre på verdensskalaen, eller ikke.

Vi er ikke eksotiske, hevder enkelte, vi er bleike og utvaska og ikke like glødende som f.eks. de søreuropeiske.

Jeg presenterer Anne Rimmen (en dame som de fleste har fått med seg for lengst):

http://g.api.no/obscura/pub/708x708r/03581/1293525247000_Anne_Rimmen__mal_2_3581206708x708r.jpg

Dere kan si hva dere vil, men slike damer finner man søren ikke mange andre steder enn i Norge. En kjølig, ren og naturlig skjønnhet som er helt spesiell for dette landet.

Så det så.

***

Typisk norsk, kanskje. Men skjønnhet? Nope.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg presenterer Anne Rimmen (en dame som de fleste har fått med seg for lengst):

http://g.api.no/obscura/pub/708x708r/03581/1293525247000_Anne_Rimmen__mal_2_3581206708x708r.jpg

Tja, må si denne type utseende ikke framstår for meg som skjønt eller vakkert. Lys og kjølig, nordisk, ja, men ikke vakker, synes nå jeg.

Jeg savner varme, sjarme, stil, utstråling og en annen "look". For meg ser hun/hennes stil ut som et blekt lerret som ingen har tegnet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

***

Typisk norsk, kanskje. Men skjønnhet? Nope.

Enig.

For all del - dama ser veldig sympatisk og hyggelig ut, men jeg ville ikke snudd meg etter henne på gaten på grunn av utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...