Gå til innhold

Noen som har Demetrios-kjole?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg synes kjolene fra Demetrios er veldig fine. Er det noen av dere som har valgt en Demetrios kjole? I så tilfelle, hvor har dere kjøpt kjolen? Er det noen brudesalonger i Norge som fører det merket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ja, jeg har en fantastisk flott og spesiell kjole fra Demetrios! Hvis du vil se den, må jeg maile deg bilde, for den finnes ikke på nettet.

Christiane har disse kjolene, men det er nok billigere i Göteborg, hvor de også fåes kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Lene Bauer Gudbrandsen

Hei

Jeg har akkurat prøvd en Demetrios kjole i Tønsberg. Hos Mariann's Systue. De har mange kjoler av dette merket :)

Jeg synes kjolene fra Demetrios er veldig fine. Er det noen av dere som har valgt en Demetrios kjole? I så tilfelle, hvor har dere kjøpt kjolen? Er det noen brudesalonger i Norge som fører det merket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg har en nydelig Demetrios kjole!

Den skal jeg selge, så send meg en mail så får du bilde!

Tror den er nr. 01 faktisk.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei

Jeg hadde Demetrios-kjole og var kjempefornøyd. Jeg leide min på Christiane i Oslo. De har egen internettside, som du kan gå inn på å kikke på kjolene.

God service har de også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en fantastisk nydelig lysegrå prinsessekjole fra Demetrios. Leide den hos Christiane. Kan maile bilde om du vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...