Gå til innhold

Fine knagger med sugekopper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter knagger med sugekopper til å ha på badet. Det er kun lette ting som håndklær osv som skal henge på dem. Men alt jeg finner er plast i knæsje farger osv, og jeg vil heller ha en litt mer dempet stil, f.eks. nostalgisk.

Noen som vet om det finnes sugekoppknagger som ikke bare er farget plast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heloise

Jeg har kun knagger med sugekopper, og de er av metall. Fant mine på Lucky Duck (?) det som en gang var Saape. De har mange forskjellige, også en drøss i plastikk, men også helt nøytrale fine metall-knagger.

Pass abre på å sjekk sugekopene før du kjøper de, for det hender de er bøyde og ujevne i fasongen. De sitter ikke i det hele tatt. :) Stort sett har jeg bare fine erfaringer med knaggene fra den butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, Heloise. Jeg skal sjekke ut det der.

Har forresten også vurdert knagger som limes på flisene, men er litt redd for at det skal være vanskelig å få limrestene av senere. Vi leier bare, så det er viktig at vi ikke setter merker som ikke går bort.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Det er det jeg var redd for også. Har også vurdert lime på/klistre på-knagger.

Vær også obs på at sugekopp-knagger VIL falle ned innimellom, så ikke heng på ting som ikke tåler et lite fall :)

Anbefaler ikke de lange sugekopp-knaggene med 3-4 knagger på.. De henger ikke så lenge desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett litt forskjellig utvalg på kitchn og hos Jernia faktisk. Men jeg tror utvalget varierer fra butikk til butikk og ikke minst med sesong og mote. Når det gjelder å lime noe opp kan du teste på et lite synlig sted om overflaten tåler white spirit eller neglelakkfjerner. Tåler overflaten dette kan du lime opp uten å bekymre deg, og så fjerne limrestene med dette før dere flytter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...