Gå til innhold

yasminelle

Gjest yasminellebruker

Fremhevede innlegg

Gjest yasminellebruker
Skrevet

hei, jeg skal begynne på yasminelle p-pillen fordi jeg fikk sånn kvalme av mercilon .

jeg leste på nettet at du kan få mellomblødninger for dosen du får av yasminelle er ikke like stor som av andre. Er dette sant ? har noen av dere opplevd dette?

jeg vil helst ikke ha mellomblødninger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg skal begynne på yasminelle p-pillen fordi jeg fikk sånn kvalme av mercilon .

jeg leste på nettet at du kan få mellomblødninger for dosen du får av yasminelle er ikke like stor som av andre. Er dette sant ? har noen av dere opplevd dette?

jeg vil helst ikke ha mellomblødninger :)

Ja, hvis det står på pakningsvedlegget eller andre nettsider som formidler seriøs informasjon om pillen, så er det riktig at det kan hende. Det er ikke sikkert at det skjer deg, og om det skjer, så er det ikke sikkert at det varer så lenge (dvs, det er ofte bare når man starter opp med pillen).

Jeg syns ikke du skal bekymre deg for dette. Prøv og se. Synes du ikke det funker etter tre måneder får du gå tilbake til legen.

Gjest Ninafrokna
Skrevet

Jeg har dårlige erfaringer med yasminelle,fikk mellomblødninger og fikk masse kviser(hadde dårlig hud fra før jeg da,men ble veldig mye værre)...så jeg sluttet ganske raskt på de. Men det var meg,er ikke sikkert du reagerer slik,er nok ganske individuelt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...