Fuckman1983 Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Jeg snakket med noen homofile her om dagen, og sprute om hvor vanlig det var for dem å svege sæd. Begge to sa at det er veldig vanlig blandt homofile, og at de simpelthen elsker å svelge sæd. Så jeg lurer på hvorfor ikke kvinner elsker det like mye? Er homofile mer tiltrukket av menn enn hva kvinner er, eller er de rett og slett mer pervo? Kanskje en rar tråd, men dette er noe jeg faktisk lurer på
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Jeg snakket med noen homofile her om dagen, og sprute om hvor vanlig det var for dem å svege sæd. Begge to sa at det er veldig vanlig blandt homofile, og at de simpelthen elsker å svelge sæd. Så jeg lurer på hvorfor ikke kvinner elsker det like mye? Er homofile mer tiltrukket av menn enn hva kvinner er, eller er de rett og slett mer pervo? Kanskje en rar tråd, men dette er noe jeg faktisk lurer på Det smaker jævlig, rett og slett. 9
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Det smaker jævlig, rett og slett. Som om fitteslim ikke gjør det?
Gjest Iah Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 Det er da veldig vanlig å svelge hos heterofile par også? 2
Fuckman1983 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2011 Det smaker jævlig, rett og slett. Det tviler jeg ikke på, kunne aldri tenkt meg å smake det selv. Men hvorfor er homofile så vannvittig glad i å svelge da? Det er det jeg ikke skjønner...
Gjest Airi Skrevet 2. mars 2011 #7 Skrevet 2. mars 2011 (endret) Noen jenter liker å svelge også, og noen homofile får sikkert også brekninger. Folk er forskjellige her også, gitt. Endret 2. mars 2011 av Airi 3
Gjest hav Skrevet 2. mars 2011 #8 Skrevet 2. mars 2011 Sikkert samme grunn til at ikke alle elsker å ha sex med en menstruerende kvinner. Noen bryr seg ikke, andre synes det er frastøtende. Ser det ikke som min oppgave å henge meg opp i hva mannfolk synes - oppfatter de noe som mindre behagelig eller ekkelt er det selvsagt helt ok. Hvorfor skal jeg henge meg opp i årsaken - de liker det jo ikke noe mer eller mindre av den grunn..... 2
Gjest Sommertid Skrevet 2. mars 2011 #9 Skrevet 2. mars 2011 "Alle" jenter jeg kjenner svelger, mens den eneste homofile jeg kjenner ikke svelger. Så skal jeg tenke slik som deg så kan jeg si at alle jenter svelger, mens homofile synes det er ekkelt. Man kan ikke vite slikt ut i fra hva et par stk har sagt. Folk er forskjellige, noen liker det mens andre hater det. 1
Gjest MikeWaters Skrevet 2. mars 2011 #10 Skrevet 2. mars 2011 Skremmende hvordan folk viderefører egne erfaringer over på resten av verden! 5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #11 Skrevet 2. mars 2011 Skremmende hvordan folk viderefører egne erfaringer over på resten av verden! På seg selv kjenner man andre.
Gjest MikeWaters Skrevet 2. mars 2011 #12 Skrevet 2. mars 2011 På seg selv kjenner man andre. Sorry, så høye tanker har jeg ikke om resten av verden
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #13 Skrevet 2. mars 2011 Sorry, så høye tanker har jeg ikke om resten av verden Oh, jeg siktet ikke til deg men til det du nettopp sa.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #14 Skrevet 2. mars 2011 Jeg snakket med noen homofile her om dagen, og sprute om hvor vanlig det var for dem å svege sæd. Begge to sa at det er veldig vanlig blandt homofile, og at de simpelthen elsker å svelge sæd. Så jeg lurer på hvorfor ikke kvinner elsker det like mye? Er homofile mer tiltrukket av menn enn hva kvinner er, eller er de rett og slett mer pervo? Kanskje en rar tråd, men dette er noe jeg faktisk lurer på Jeg snakket med noen jenter her om dagen, og spurte hvor vanlig de syntes det var å svelge sæd. Jentene svarte at det er helt vanlig blant mange jenter, og flere av de sa de likte det. Så jeg lurer på hvor du har det fra at kvinner ikke liker sæd? Å spørre to homofile, og deretter sette det oppimot ett inntrykk du har av heterofile jenter, blir ærlig talt litt tåpelig. Folk er forskjellige, tro det eller ei; både homofile og heterofile er forskjellige!! :o Det er da veldig vanlig å svelge hos heterofile par også? Mitt inntrykk også.
Gjest norah Skrevet 2. mars 2011 #15 Skrevet 2. mars 2011 "jeg snakket med noen jenter her om dagen, og de sa de likte det"? javel? hva så? Jeg snakker støtt og stadig med folk som har en mening om noe. snakker også med gutter som ikke bryr seg om svelging eller ikke. snakker også med jenter som sier de liker det, men kun bruker negativt vinklede ord for å beskrive det. Dessuten sier jo TS i et annet innlegg at han "elsker suging, men bare hvis han kan fylle munnen til jenta". Det sier seg selv at motivasjonen for dette innlegget er at han har møtt på ei/flere jenter som ikke har likt det spesielt - han forstår ikke hvorfor(det er jo viktig for TS å fylle munnen, ellers er ikke suging så gøy) - han vil diskutere seg frem til at "joda, alle normale kvinner liker det, så de som ikke liker det får svelge uansett av hensyn til normalfordelingen". TS, du kommer ingen vei med dette uansett argumentasjon. Hverken kvinner eller menn har samme preferanser. Deal with it. 2
Fuckman1983 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #16 Skrevet 2. mars 2011 TS, du kommer ingen vei med dette uansett argumentasjon. Hverken kvinner eller menn har samme preferanser. Deal with it. Jeg vet jo det, det er ikke det som er poenget. Etter at jeg snakket med de homsene fikk jeg nemlig inntrykk av at de fleste homofile elsker sæd mye mer enn kvinner. Disse gutta var ganske "hardcore" og slik de snakket virket det som om de hadde hatt seg med hele byen. Og jeg stilte selvsagt en del sædspørsmål da jeg elsker munnsprut. Kvinner tror jeg heller svelger fordi de vet hvor kåt mannen blir av det, ikke fordi de forguder smaken, kosistensen, temperaturer etc. Men som jeg skrev, så tror jeg menn er mer pervo og kanskje det er derfor det er slik. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #17 Skrevet 2. mars 2011 Jeg vet jo det, det er ikke det som er poenget. Etter at jeg snakket med de homsene fikk jeg nemlig inntrykk av at de fleste homofile elsker sæd mye mer enn kvinner. Disse gutta var ganske "hardcore" og slik de snakket virket det som om de hadde hatt seg med hele byen. Og jeg stilte selvsagt en del sædspørsmål da jeg elsker munnsprut. Kvinner tror jeg heller svelger fordi de vet hvor kåt mannen blir av det, ikke fordi de forguder smaken, kosistensen, temperaturer etc. Men som jeg skrev, så tror jeg menn er mer pervo og kanskje det er derfor det er slik. Om du hadde snakket med like hardcore kvinner, så ville du mest sannsynelig fått de samme svarene! Du må sammenligne relevant her, ikke ut av det blå. nei, du bør ikke sammenligne alle kvinner med hardcore homofile menn! Du bør sammenligne hardcore heterofile kvinner med hardcore homofile menn! Vanlige heterofile kvinner, kan du sammenligne med vanlig homofile menn, om du vil. og du kan heller ikke sammenligne vanlig, homofile menn, med hardcore homofile menn. Det at det finnes hardcore homofile menn, betyr ikke at alle homofile menn er hardcore. og det at det finnes heterofile kvinner som ikke liker å svelge for annet en at partneren blir kåt, eller som ikke liker å svelge i det hele tatt, betyr ikke at det ikke finnes hardcore heterofile kvinner. Liker du å sprute i munnen, så finner du deg en/ei som liker å bli spruta i munnen, that simple!
Gjest Delphina Skrevet 2. mars 2011 #18 Skrevet 2. mars 2011 (endret) Folk har forskjellige preferanser, deal with it. Noen liker å svelge, andre ikke. Det er akkurat som gutter og jenter som tilfredstiller jenter, det finnes de som elsker å sleike til jenta kommer, mens det finnes de som hater å sleike der nede. Sånn er det bare. Selv driter jeg i om det tenner partner eller ikke. Smaker det drit, spytter jeg det i hånda og sier ifra. Endret 2. mars 2011 av Delphina 2
Gjest Terje_76 Skrevet 2. mars 2011 #19 Skrevet 2. mars 2011 Om du hadde snakket med like hardcore kvinner, så ville du mest sannsynelig fått de samme svarene! Du må sammenligne relevant her, ikke ut av det blå. nei, du bør ikke sammenligne alle kvinner med hardcore homofile menn! Du bør sammenligne hardcore heterofile kvinner med hardcore homofile menn! Vanlige heterofile kvinner, kan du sammenligne med vanlig homofile menn, om du vil. og du kan heller ikke sammenligne vanlig, homofile menn, med hardcore homofile menn. Det at det finnes hardcore homofile menn, betyr ikke at alle homofile menn er hardcore. og det at det finnes heterofile kvinner som ikke liker å svelge for annet en at partneren blir kåt, eller som ikke liker å svelge i det hele tatt, betyr ikke at det ikke finnes hardcore heterofile kvinner. Liker du å sprute i munnen, så finner du deg en/ei som liker å bli spruta i munnen, that simple! Dere har begge rett. Jeg er bifil og har hatt meg med veldig mange kvinner og menn i min tid, og jeg tør påstå at homofile er generelt mer glad i sæd enn kvinner. Jeg er definitivt en av dem 1
Gjest Katten. Skrevet 2. mars 2011 #20 Skrevet 2. mars 2011 Pfft, liker hun ikke å svelge det, så får du bare tvinge henne. Jeg håper virkelig ingen tok det seriøst (har lært meg at det er alltid lurt å påpeke at man ikke er seriøse når man kommer med ville påstander her). Det er snakk om individuelle forskjeller. Mange jenter elsker sæd, noen jenter hater det, de fleste synes det er ok. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå