Gjest Eurodice Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Så slutt og skriv det. Kanskje en tanke å være mer tydelig om hva du sikter til?
Djungelvrål Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Ingen trenger å være anonym bruker for å skrive noe så intetsigende, så slutt å gjør det!
Gjest Spinell Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Så slutt og skriv det. Hvordan "har alt"? Jeg har til dags dato ikke sett noen som skriver at de har alt. De fleste her skriver mye om hva de ikke har, synes jeg. Og skriver de det ikke direkte, så vises det mye mangler mellom linjene
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 Jeg tror det var en reaksjon på en tråd som het noe med "typen min har alt" eller noe.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #6 Skrevet 2. mars 2011 Kanskje en tanke å være mer tydelig om hva du sikter til? Vær gang noen har bursdag så skriver dere han eller hun har alt. Dette er bare tull ingen har alt. Så slutt og skriv det
Chiyo Skrevet 2. mars 2011 #7 Skrevet 2. mars 2011 Så slutt og skriv det. Er dette noe som har irritert deg lenge? 1
Gjest Spinell Skrevet 2. mars 2011 #8 Skrevet 2. mars 2011 Vær gang noen har bursdag så skriver dere han eller hun har alt. Dette er bare tull ingen har alt. Så slutt og skriv det Det er da bare en skrivemåte og et kjent uttrykk. Jeg vil tro det er et allment akseptert uttrykk. Skal man være korrekt burde man sikkert skrevet at "H*n har det veldig godt materielt sett, og etter hva jeg kan se har vedkommende alt h*n trenger, både til hverdag og fritid. Jeg kommer i alle fall ikke på noe som vedkommende har behov for umiddelbart. H*n har heller ikke sagt selv at h*n ønsker seg noe spesielt." Det blir jo fryktelig langt og kronglete om en skal belyse "alle" eventualiteter i enhver setning. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå