MmmmJa Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Hei Jeg skal gifte meg i Bergen i sommmer, Human-Etisk vielse, og mangler et sted til selve vielsen. I og med at det er litt sent, så er jo de populære stedene booket, så derfor spør jeg dere om dere har noen gode forslag. Forhåpentligvis kan vi ha vielsen utendørs, men i Bergen må man jo alltid ha en plan B. Vi har en plan C viss alt annet ikke går, men det hadde vært kjekt å finne et sted. Så er det noen gode forslag på et sted, inne eller ute i Bergen?
Lutto Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 (endret) Hei Jeg skal gifte meg i Bergen i sommmer, Human-Etisk vielse, og mangler et sted til selve vielsen. I og med at det er litt sent, så er jo de populære stedene booket, så derfor spør jeg dere om dere har noen gode forslag. Forhåpentligvis kan vi ha vielsen utendørs, men i Bergen må man jo alltid ha en plan B. Vi har en plan C viss alt annet ikke går, men det hadde vært kjekt å finne et sted. Så er det noen gode forslag på et sted, inne eller ute i Bergen? Litt usikker på hvor du har hørt, men her er listen jeg hadde for lokaler i Bergen da jeg undersøkte priser. Kanskje noe faller i smak? Fagernes Yach Club - [email protected] - 55 12 50 80 Kommandantboligen - [email protected] - 55 50 09 70 Rambergstunet - [email protected] - 55 52 72 51 Kronstad Hovedgåren - [email protected] - 55 52 72 51 Fløien - [email protected] - 55 33 69 99 Lyststedet Bellevue - [email protected] - 55 33 69 99 Legenes hus - [email protected] - 40 00 37 13 Villa Skjoldnes - [email protected] - 55 91 00 05 Grand Selskapslokaler [email protected] 55 55 02 55 Neptun Hotell [email protected] 55 30 68 20 Urdihuset [email protected] 48 16 22 13 Moldegården har et eget sermonihus: http://www.moldegard.com/36022945 Vi gifter oss i kirken, men skal ha festen på Kronstad hovedgård 01.10.11. Lykke til med planleggingen:) Endret 3. mars 2011 av Lutto
MmmmJa Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2011 Takker for gode tips her, valget falt på noe så bergenspatriotisk som musikkpaviljongen! Så krysser vi fingre for at Bergen viser seg fra sitt beste med tørr brostein og helst ikke for mange turister!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå