Gå til innhold

Brystløft/ brystløft m.implantat

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer så veldig på om det er noen der ute som har erfaringer med nettopp brystløft eller brystløft inkl.implantat? Har lest en del innlegg her om silikon og div. men starter liksågodt en ny tråd.

Jeg har en stund gått rundt og lurt på å gjøre noe med mine pupper, da de etter tre amminger, og etter kostholdomlegging og trening har fått litt slappe og hengende pupper. Jeg var normalt en 85E, men er nå en 80C ( når jeg får hengt dem opp i bh :)) og vil gjerne ha tilbake den normale str. min igjen. Jeg er 180 høy, og trener bevisst mot normalvekt på 83kg, og når nok målet til påske. Da er 25kg vekk :jepp:

Så nå har jeg startet letingen etter riktig klinikk, og lurer litt på Colloseumsklinikken, aviva helse, fornebuklinikken, og NobelClinic. Jeg vurderte litt Pilestredet og PLastikkirurgene, men leste en del negativt om dem. Men kanskje noen av dere har noen erfaringer å dele med meg? Dette er en viktig avgjørelse for meg, så den skal nøye vurderes før jeg bestemmer meg :) På forhånd: tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...