AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Jeg har blitt gravid og skal ta abort. Jeg vil ikke lengre gå på P-pillen og vurderer å bytte til spiral, men siden jeg ikke har født og hørt en del erfaringer fra andre er jeg nesten 100 % sikker på at jeg vil ha satt inn en P-Stav. Hva anbefaler dere? Noen negative erfaringer med P-stav?
Votten Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Jeg har ingen negative erfaringer med p-stav. Var faktisk veldig fornøyd med den, og skjønner ikke hvorfor jeg tok den ut og startet på p-piller igjen det er dyrt å sette den inn da, men det er billigere enn å kjøpe p-piller i lengden. Jeg reagerte ikke noe særlig på den, egentlig. Blødde litt mer enn vanlig den første mensen, men så hadde jeg ikke mensen mer enn 2-3 ganger i året videre. Dette varierer veldig fra person til person da Det er hvert fall veldig lettvint og ikke måtte huske å ta den pilla hver kveld! Basert på mine erfaringer, anbefaler jeg dette til alle, egentlig Men husk at alle reagerer forskjellig
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Du kan få satt inn spiral, eller bli sterilisert (om du er over 25), i forbindelse med aborten.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 P-stav settes inn av en vanlig allmennlege. Jeg har bare gode erfaringer, har hatt to p-staver etter hverandre. Det eneste som kan ha vært en bivirkning (men jeg er usikker, siden det kom etter sikkert tre år), var at jeg fikk en del runder med soppinfeksjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå