Gå til innhold

Grow taller 4 idiots

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen, jeg ønsker virkelig å bli 10 cm høyere. Og jeg har endelig fått håpet opp på at dette virkelig kan skje.

Jeg har lest på en side som kaller seg www.growtaller4idiots.com

Men det jeg er litt skeptisk til er om dette er sant eller om dette bare er tull.

Er det noen som har prøvd det og kan sikre seg at det er sant og ikke bare noe tull?

Jeg er også bare 14 år og hvis det skal vise seg og være sant og det kan kanskje virke, burde da jeg gjøre det? Kan det påvirke andre ting i kroppen min?

Vennligst svar meg, jeg er desperat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok bare tull, og du er uansett ikke ferdig utvokst ennå ;)

Skrevet

Hør på airi, dette her er ikke noe for deg. Kom tilbake om fem år!

Gjest Gjest
Skrevet

Det var flere i klassen min på ungdomsskolen som var mye lavere enn meg, men i alle fall to stk. ble opp mot 1,90 innen de var 17. Så om du føler du er lav nå, så er det ikke for sent i det hele tatt!

Nettsider som det der er bare tull!

• Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Bror min var 152 då han vart konfirmert, no er han 185.

Skrevet

Det er den mest useriøse nettsiden jeg noen gang har sett...

Beklager vennen, men du kan fortsatt vokse. De aller aller fleste blir minst like høye som den laveste av foreldrene sine. Dessuten synes guttene det er veldig sjarmerende med lave jenter ;)

Skrevet

Moren min er 160, faren min er 174. Vil jeg da bli ca 160-155 da?

ER bare 153 nå og jeg vil så gjerne bli høyere.

Og jeg er jente, ikke gutt. Men jeg vil faktisk gi dette en sjanse, skulle ønske det var ekte.

AnonymBruker
Skrevet

Skostørrelsen man bruker når man er tolv skal visstnok indikere omtrent hvor høy man blir som utvokst.

Datteren min brukte str. 41 som tolvåring og endte på 180cm.

Kanskje din skostørrelse kan gi en viss pekepinn i forhold til hvor høy du blir.

AnonymBruker
Skrevet

Glemte å skrive at foten visstnok er ferdig utvokst da. Vet dog ikke hvordan dette regnes ut.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er den mest useriøse nettsiden jeg noen gang har sett...

Beklager vennen, men du kan fortsatt vokse. De aller aller fleste blir minst like høye som den laveste av foreldrene sine. Dessuten synes guttene det er veldig sjarmerende med lave jenter ;)

de aller fleste? for noe tull

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg kjenner ingen jenter som ikkje har blitt høgare enn mor si (av dei eg har møtt mora til, altså). Eg trur du trygt kan gå ut frå at du blir to-tre cm høgare enn mora di.

Skrevet

Jeg er lavere enn både moren og faren min :sjenert:

Men jeg er akkurat like høy som bestemor :)

Og viktigst: jeg er fornøyd med mine 160 cm.

• 2 år senere...
Gjest Dr.Google
Skrevet

Vær heller stolt av alle de sider ved deg selv som er bra, og aksepter at du (som alle oss andre) har ting ved kroppen som du kunne ønsket deg anderledes.

Gjennomsnittsmennesket finnes ikke, og bra er det ! Du er unik og det er det som gjør deg til deg. Summen av alt som er deg, inklusiv lengden din.

Skrevet

...for a job ...a girl or guy ....a sport ...a dream... all because of your height?

If you could only get taller... it would all be OK.

If you could only grow a few more inches...

You could get the girl or guy!

You could get the job!

You could get what you wanted!

Må si jeg trakk på smilebåndet da jeg leste det.

For alle som er "høy" lever et lykkelig liv, og får alt de ønsker seg.

Det er jo bare ca 300kr du må betale.

Du kan gi de til meg istedenfor, skal jeg sende deg noen positive tanker som vil få deg til å vokse noen mm.

Høyden har ikke noe å si. Uansett hvor høy man er så finner man seg noen, om det er hva du føler du ikke vil gjøre.

Det var vel en dokumentar for flere år siden, om kinesiske jenter som knakk beina for å så strekke benet lengre, og vente til det har grodd igjen... Jeg antar at du ikke er SÅ desperat.

AnonymBruker
Skrevet

Den nettsiden er bare tull, kjære.

Spis masse brokkoli, du, så vokser du med årene om det er slik du er ment å være. Om ikke kan du ha det gøy med å gå i skyhøye hæler uten å rage ti cm over alle andre :)

Anonymous poster hash: f5a98...166
Gjest navnelapp
Skrevet

Eg kryssar fingrane for at ts har vakse meir no, det er jo tross alt nesten to og eit halvt år sidan ho tok opp dette med oss.

• Liker 3
Skrevet

Crap, la ikke merke til at tråden var så gammel =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...