Gå til innhold

Frossen smoothieblanding


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I mine nærmeste butikker har de veldig få poser med frossen frukt/bær, og da gjerne kun bringebær, blåbær, etc. Er på jakt etter poser med forskjellig innhold, har noen tips til hvor eller hva slags blandinger som finnes der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har masse spennende smoothieblandinger på Jacobs på Holtet :) Ellers pleier de å ha godt utvalg på Eurospar. Det er det jeg har å komme med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest riotgrrrl

Rema 1000 har en som heter "smoothieblanding" eller noe, som er en blanding av diverse bær (blåbær, bringebær m.m.) og banan. ICA har en variant med jordbær og banan, trukket med youghurt. Jeg personlig liker Rema sin best, den er litt syrligere enn den fra ICA, og så har jeg i youghurt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rema har i hvert fall to, tror jeg (som jeg har sett. i én butikk..): en med skogsbær og banan, og en med tropiske frukter (mango, ananas, banan). Ellers har de vel jordbær og banan på Kiwi (Eldorado?). ICA maxi har endel store poser med ulike blandinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart Club har tokilosposer med ulike bær, samt en veldig god tropisk blanding med papaya, mango, banan, ananas og druer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

De aller fleste store butikkene som meny, ultra, centra, coop mega, coop obs og ica maxi har ulike typer smoothieblandinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Nææh? :fnise:

Nei, jeg liker Coop sine best. De som bl.a inneholder kirsebær. :) Skal vel være et par typer å velge mellom, men akkurat den der er kjempegod. Har bestandig i masse ekstra frukt da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...