Gjest Anonym Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Jeg er en jente på 15 år som akkurat nå er veldig svimmel. Var på skolen i dag og alt normalt, men jeg var svimmel og kvalm og spiste ikke frokost. Da jeg kom på skolen var jeg fortsatt svimmel og jeg følte med i timnen. Men jeg husker ingen ting av det læreren sa. Og jeg er ikke sikker på hvorfor jeg er svimmel,kvalm og hode pine. Håper noen kan svare meg på dette her
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Hvis man spiser dårlig så blir man svimmel, kvalm og får hodepine. Snakk med foreldrene dine, en lege eller helsesøster hvis det fortsetter.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Kan skje om du hopper over viktige måltider som frokost og deretter lunsj i tillegg.
Gjest Anonym Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Hvis man spiser dårlig så blir man svimmel, kvalm og får hodepine. Snakk med foreldrene dine, en lege eller helsesøster hvis det fortsetter. Jeg spiser ikke dårlig, spiser helt normalt.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Jeg spiser ikke dårlig, spiser helt normalt. Du skrev at du ikke hadde spist frokost.
Gjest Anonym Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 Du skrev at du ikke hadde spist frokost. Ja bare i dag. Var også veldig svimmel i går og fikk heller ikke med meg noe på skolen da.
Gjest Airi Skrevet 1. mars 2011 #7 Skrevet 1. mars 2011 Man blir fort svimmel og kvalm hvis man ikke spiser nok.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #8 Skrevet 1. mars 2011 Det kan være så enkelt som omgangssyke. Det er ikke alltid man kaster opp, noen ganger blir man bare kvalm. Eller et magevirus. Lege er en god venn i en sånn situasjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå