AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Jeg lurer på om det finnes noen vektgrense for hva solarium "tåler", på steder som Brun og blid og liknende? Jeg spør heller her, enn å spørre folk når man kommer dit Hilsen mann på ca 100 kg
Wonders Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 min deilige sambo er som deg, og aldri noe som knirker mer på han enn på meg som veier 70 kg. Bruk briller, og vask sengen før bruk og du er good 2 go! 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Jeg veier 50 kg, og det knirker masse når jeg ligger der også. Så ikke blir skremt om det føles som om hele greia skal knekke. Jeg er livredd for å havne nedpå rørene. Går det an forresten? At glasset man ligger på sprekker opp?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Ja, det er det jeg også har vært litt redd for. Men ifølge Wonders skal det gå fint.. Heldigvis! TS
redchilli Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 HAHA! jeg har også tenkt på det med at det kan sprekke! at jeg plutselig ligger på rørene og hele ryggen blir svidd.
Salamandria Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 Hadde jo vært kjekt om noen visste eksakt hva grensen var, så kunne vi slippe å bekymre oss for å sprekke glasset Er det ingen som jobber på Brun og blid her?
Konstantin Skrevet 1. mars 2011 #7 Skrevet 1. mars 2011 Regner med det skal gå bra! Tviler på de ikke hadde skrevet det noen sted hvis grenser bare var på 100!
Xaphan Skrevet 1. mars 2011 #8 Skrevet 1. mars 2011 Jeg har hørt om folk som har sex i solarium, og sannsynligheten er at de til sammen veier mer enn 100 kg. Så det skal nok gå fint :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå