Tonka Skrevet 6. mars 2011 #41 Skrevet 6. mars 2011 Er du steikje galen? Alexander Skarsgård er så langt frå å sjå homofil ut som du kan komme. Eit meir sexy, maskulint mannebeist skal du leite lenge etter. AH. I rollen som Eric i True Blood er han både sexy og maskulin, men i rollen som seg selv løper han rundt i rosa piquetskjorte og tennisshorts og er ingen av delene. Synes jeg. Rart hva huggtenner og lyst pudder kan gjøre med en mann, hehe... 2
Tonka Skrevet 6. mars 2011 #42 Skrevet 6. mars 2011 Og forresten, Jason Statham er ikke hot, ei heller herremann 1,2,3 og 4 i innlegget med inspirasjonsbilder. Hvis jeg må velge en av de fem blir det Jason Statham. Han her er hot
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #44 Skrevet 8. mars 2011 Eh, nei? Mannen ser fattig og alt for normal ut. HAHAHAHA...
Gjest Eurodice Skrevet 8. mars 2011 #45 Skrevet 8. mars 2011 Og forresten, Jason Statham er ikke hot, ei heller herremann 1,2,3 og 4 i innlegget med inspirasjonsbilder. Hvis jeg må velge en av de fem blir det Jason Statham. Han her er hot Jeg synes han ser klysete ut, ikke min type. Det kan ha noe med generasjonskløft å gjøre .
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #46 Skrevet 8. mars 2011 Litt tjukk Jeg vil egentlig si meg uenig i at Jason Statham er tykk. Det var da litt av en standard man skulle hatt om han var en tjukk mann... Eh, nei? Mannen ser fattig og alt for normal ut. Snakk om å fyre opp under den gamle stereotypen om at kvinner er golddiggers.
Emmaa Skrevet 10. mars 2011 #49 Skrevet 10. mars 2011 Fredrik Ljungberg Min favoritt er Gerard Butler!
Tonka Skrevet 10. mars 2011 #50 Skrevet 10. mars 2011 Jeg synes han ser klysete ut, ikke min type. Det kan ha noe med generasjonskløft å gjøre . Jamen, de ser jo klysete ut alle sammen...
Batteri Skrevet 10. mars 2011 #51 Skrevet 10. mars 2011 JAAAAA for søren!! Jason Statham er skikkelig digg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå