AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #21 Skrevet 1. mars 2011 Jeg synes menn burde blitt holdt i bånn og hatt både munngitter eller hva det heter og penisgitter. Menn er jo livsfarlige.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 1. mars 2011 #22 Skrevet 1. mars 2011 Det er godt man bare blir litt gravid av doseter og badekar
Xaphan Skrevet 1. mars 2011 #23 Skrevet 1. mars 2011 Kjenner jeg blir forbanna på folk som er så dumme. Rett og slett sint! De skulle hatt bank! Og jeg kjenner jeg blir forbanna på folk som er så ufyselige som deg. 2
Djungelvrål Skrevet 2. mars 2011 #24 Skrevet 2. mars 2011 Og jeg kjenner jeg blir forbanna på folk som er så ufyselige som deg. Jeg vil heller være ufyselig enn stokk dum!
kaprifolen Skrevet 2. mars 2011 #25 Skrevet 2. mars 2011 I følge ei britisk (?) mor kan man det! Noen finner sikkert saken, datteren ble gravid på ferie, men SEX hadde hun HELT sikkert ikke hatt! :gjeiper:
pantora Skrevet 2. mars 2011 #26 Skrevet 2. mars 2011 Ja det blir man garantert! Men man blir derimot ikke gravid dersom jenta ligger øverst.
Xaphan Skrevet 2. mars 2011 #27 Skrevet 2. mars 2011 Jeg vil heller være ufyselig enn stokk dum! Ja, jeg skal inrømme at alle de hyggelige, saklige svarene du gir rundt omkring her på KG virkelig får deg til å fremstå som hyperintelligent.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #28 Skrevet 2. mars 2011 Ja, jeg skal inrømme at alle de hyggelige, saklige svarene du gir rundt omkring her på KG virkelig får deg til å fremstå som hyperintelligent. Da er dere to.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå