Gå til innhold

Gravid av å bade

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg lurte på om man kan bli gravid om man bader i et baseng eller badekarr der noen har sprutet sæd i?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Og der kom spørsmålet :skratte:

• Liker 6
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Like gravid som om du suger og svelger :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

:hoho:

Bare ventet på denne nå..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir litt i samme stilen som: kan jeg bli gravid av å sitte på samme dosetet som pappa/broren min? Jada, jeg har sett det også.

Skrevet

Kjenner jeg blir forbanna på folk som er så dumme. Rett og slett sint! De skulle hatt bank! :kjefte:

Skrevet

Sikkert en svært ung person som lurer. Skjønner ikke hva som er så morsomt med det og hvorfor folk trenger å komme med gufne svar. Et helt vanlig spørsmål i ungdomsbladene da jeg var ung i alle fall.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg lurte på om man kan bli gravid om man bader i et baseng eller badekarr der noen har sprutet sæd i?

Ja, det kan du. Spes om du har onanert kvelden før.

Skrevet

Sikkert en svært ung person som lurer. Skjønner ikke hva som er så morsomt med det og hvorfor folk trenger å komme med gufne svar. Et helt vanlig spørsmål i ungdomsbladene da jeg var ung i alle fall.

Nei, folk som lurer på sånt må ha en iQ på godt under 50, det er ikke lov til å være så dumme. Spiller ingen rolle om de er 14 eller 30!

• Liker 1
Skrevet

Hmmm jeg trodde at de var gode svømmere jeg. :fnise:

Btw. Vinnie dette er sarkasme så pliis ikke bank meg opp. :sarkasme:

Skrevet

eller som den vitsen går; ekteparet kom til legen, forklarte at de ønsket barn og hadde "prøvd" i mange år, men til ingen nytte. Men sex, det hadde de IKKE hatt! :skratte:

Skrevet

En skal så men ikke undervurdere svømmeevnen til disse små kamikaze-selvmords-rumpetrollene, der de farer av sted som små varmesøkende raketter...på jakt etter en mening med livet! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, folk som lurer på sånt må ha en iQ på godt under 50, det er ikke lov til å være så dumme. Spiller ingen rolle om de er 14 eller 30!

Hva med de på kg som stadig vekk blir utsatt for trolldom da?

AnonymBruker
Skrevet

Klart man kan! Man kan også bli gravid om man går på toalettet rett etter at en gutt har vært der! Trodde det var allmennviten.

Skrevet

Eg meiner ganske bestemt at eg har lest om eit tilfelle der ei dame vart gravid ved å bruke badekaret på eit hotell. DNA prøven viste at gjesten som hadde leid rommet før damen var faren :P

Har litt problemer å finne saken igjen, men eg skal prøve :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...