Grooo Skrevet 28. oktober 2003 #1 Skrevet 28. oktober 2003 Har fått beskjed på jobben om å bruke kalenderen i Outlook og å gjøre den tilgjengelig for kollegaene slik at de kan se når andre er tilstede og ikke. Dette fungerer kjempefint, men en ting er litt problematisk: Jeg har litt forskjellig arbeidstid på forskjellige ukedager, men jeg klarer ikke å finne ut noen måte å få dette inn i kalenderen på. Virker på meg som om det kun er mulig å legge inn samme start/slutt klokkeslett for alle dager, noen som har fått til noe annet?
-zloty Skrevet 28. oktober 2003 #2 Skrevet 28. oktober 2003 Her kan du ikke manipulere, men det har ingen hensikt heller for dine kolleger ønsker kun å se om du er tilstede eller ikke. -Det er det kun avtalene dine som forteller de Legg inn de dagene du har sen start/slutt bruk regelmessig avtale og sett på opptatt skriv på "Halvdag" for eksempel og kollegene er informert! ctrl-alt-zloty
Grooo Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2003 Ugg... Teite Outlook... Er jo det jeg har gjort til nå da, altså skrevet inn "går 1430" etc... Men jeg synes de burde hatt en slik funksjon som gjorde det mulig å jobbe forskjellig tid på forskjellige dager..
-zloty Skrevet 28. oktober 2003 #4 Skrevet 28. oktober 2003 Har du faste dager du er borte da eller ikke? Skjønner ikke problemet.. Har du faste dager så legger du inn tiden som opptatt og lager en regelmessighet Enkelt og greit og oversiktlig og bra
Grooo Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2003 Ikke noe problem, bare rart at det ikke er mulig å legge inn forskjellig arbeidstid. Jeg mener fremdeles det ville sett mer ryddig og oversiktlig ut om man kunne merket av arbeidstiden slik den faktsisk er i steden for å måtte sette meg som "opptatt", men det går tydeligvis ikke... Bare spurte om muligheten fantes jeg, kunne jo være jeg hadde gått glipp av den.
14062003 Skrevet 28. oktober 2003 #6 Skrevet 28. oktober 2003 Jeg savner denne funksjonaliteten selv, jeg. Men i stedet må jeg bruke "Out of Office" når jeg ikke er på jobb.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå