AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Hei hei Jeg skal gifte meg i 2012 og er jo på jakt etter en kjole jeg kan tenke meg å bruke. Jeg bor ikke i Norge for tiden, men tenker jo at hvis det er krise så kan jeg dra til Oslo og kjøpe, men sånn sett har jeg ikke noe imot å kjøpe en på ebay.com. Problemet er at jeg har nå kikket på ebay i timesvis, uten å finne kjolen jeg kan tenke meg. Jeg lurer på om jeg kanskje bruker feil søkeord? Jeg søker altså wedding dress, eller wedding gown, og da kommer det jo opp mye. Men jeg misliker så mye av det som er der, med tube-topp, lange slør osv. Jeg forstår at kjoler har forskjellige "navn" A-form osv, jeg vet ikke hva, men jeg er ute etter noe uten slør, som bare går omtrent til bakken og er ren og pen med litt skulder eller armer på. Det er ikke noe særlig å ha gedigne bryster og at de omtrent popper ut av tuben på en brudekjole, så jeg vil ha det litt dekket over der. Har dere tips om hva jeg bør gjøre? er det en spesiell form som er slik som jeg beskriver? Har dere tips til søkeord, hvor jeg kan se? ebay.com, amazon.com f.eks. Og dere som fant kjolen deres på nettet, synes du det var lett å finne eller kikket du bare hver dag helt til det plutselig kom en på auksjon eller kjøp som du kjøpte?
Lulilelu Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Gå inn på DENNE siden. Der du se alle de forskjellige typene.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Takk for tips! Flere som vil svare på spørsmålene mine ang kjøp og ebay osv?
Lillemams Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Prøv å søk etter "white evening gown" eller "white dress". Hvis du ikke bruker ordet bride eller wedding, så slipper du unna mange av bløtkakekjolene
Tullepia Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Du kan også gå på www.jkdress.com. De har HAUGEVIS av bilder med ulike brudekjoler og syr etter dine mål for en drøy tusenlapp. Du kan også sende egne bilder av kjoler og få sydd.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 Takk for tips, skal søke ikveld =) Et annet spørsmål. Hva slags problemer møter man på med en stor tung byste? Altså, jeg vil anta at det er bedre med noe som holder det oppe. Det finnes jo BHer som kommer uten skulderhempe, men hvor mye effekt har dette? Man vil jo at det skal se fint ut. FInnes det andre triks også?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #7 Skrevet 1. mars 2011 Jeg fant nettopp ut at det har vært svart på slike ting som store mugger her inne før, så jeg takker for tipsene dere har gitt meg, og leser videre Ha en fin kveld!
Soon Skrevet 3. mars 2011 #8 Skrevet 3. mars 2011 Jeg kjøpte på lightinthebox.com - maaange kjoler å velge i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå