Gå til innhold

Mye sæd i badevannet..

Fremhevede innlegg

Gjest Consensio
Skrevet

Det neste spørsmålet her på KG blir da, "Kan jeg bli gravid om noen runker i bassenget??"

:gjeiper:

Var jo ikke så lenge siden et foreldrepar anmeldte et hotell eller en mann eller hva det når var, fordi datteren deres hadde blitt gravid etter å ha svømt i bassenget :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest SnakeOil
Skrevet

Heh, og den sleske pool-boyen hadde sikkert ingenting med saken å gjøre nei? :sengekos:

Gjest Mankind
Skrevet

Nei. Hverken gutter eller jenter oppdager hva de har der nede før de blir 16.

Du mener norske gutter eller jenter vel? I Sverige og Danmark.skjer dette nemlig når de er 15, Tyskland når de er 14, Spania og Japan når de er 13, og Mexico når de er 12. Kanskje gutten er mexicansk?

• Liker 1
Skrevet

Heh, og den sleske pool-boyen hadde sikkert ingenting med saken å gjøre nei? :sengekos:

Selvsagt ikke! :nei:

Gjest Märtha
Skrevet

Dette er det rareste jeg har lest noen gang.

Jøss! Du må jo være et blankt ark uten noe særlig erfaring...så lite du har levd!! Kom deg ut der ute i verden og bli brynt!

Skrevet

TS, du MÅ svare på hvorfor guttungen ikke trekker ut proppen i badekaret selv.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan man se sæd så tydelig i et badekar der det er brukt både såpe og shampo, og det sannsynligvis også er vasket ut en del hårvoks?

En teskje sæd i et par hundre liter vann? :klø:

Skrevet

Hvordan kan man se sæd så tydelig i et badekar der det er brukt både såpe og shampo, og det sannsynligvis også er vasket ut en del hårvoks?

En teskje sæd i et par hundre liter vann? :klø:

Sæd oppfører seg merkelig i vann. Det blir som lange tråder, og ikke like flytende. Det blandes ikke ut. Det er vel helst i sluket man ser det, om vannet allerede er tappet ut.

Selv begynte jeg da jeg var 10, men jeg var alltid omhyggelig med å fjerne alt bevismateriale. Jeg var veeeldig forsiktig med denslags, og kunne ikke runke om noen var i samme etasje engang. De eneste gangene jeg gjorde det i badekaret var når jeg var alene hjemme, men det skjedde ikke ofte. Ble for lite friksjon med alt det vannet, og så måtte jeg skrubbe rent etterpå også (ikke engang CSI ville funnet spor).

• Liker 2
Skrevet

OK, det visste jeg ikke. :)

Gjest gjest
Skrevet

Jeg tror bare gutten bruker et type hårprodukt som legger seg oppå vannet og flyter rundt etter at han skyller håret. Det kan se ganske disgusting ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...