Gå til innhold

Mye sæd i badevannet..

Fremhevede innlegg

Gjest Bente77
Skrevet

I det sisste har sønnen til et venneppar badet hos oss endel pga. ombygging av bad.

Når jeg skal tømme badevannet er det nesten hver gang, store mengder med sæd som flyer.. det må jo være han.. og det er sæd, men 12 år? går det an?

Jeg har fått indtrykk av at han er vellutstyrt uten at jeg vil sjekke det noe nermere da.

Undrene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Må man være velutstyrt for å få utløsning? :fnise:

Ja, det går an å få utløsning, også når man er 12 år.

• Liker 2
Skrevet

Det er helt normalt at en tolvåring utløser, det er rundt den alderen det begynner å skje. Ikke noe unormalt der, bare skyll ned du :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Troll?

Synes det er rart at gutten selv ikke drar ut proppa i badevannet.

• Liker 14
Gjest gjest
Skrevet

Kan være voks han har hatt i håret som blir vasket ut. Kan se ut som sæd når det blandes med vann..

Gjest Eks liten gutt
Skrevet

Helt vanlig at det flyter mye sæd på badet etter gutter i den alderen. Spesielt 12-åringer som gir inntrykk av å være velutstyrt sliter..Husker det godt selv. :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

:fnise: Dette er det rareste jeg har lest noen gang.

For å besvare spørsmålet ditt: Ja en gutt på 12 år kan ha fått krem i tuben.

Skrevet

Helt normalt. Jeg husker jeg sluttet å bade da lillebror var rundt den alderen, siden han aldri vasket badekaret etter han hadde hatt det gøy :spy:

Dessverre var dusjen montert på veggen over badekaret, så da helte jeg på med klorin og skurte med en børste hver gang jeg skulle ta meg en dusj. Naturlig for gutter å onanere, men skikkelig kvalmt når de ikke sørger for at det ikke ligger igjen rester før andre skal benytte badet - uansett alder.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hverken gutter eller jenter oppdager hva de har der nede før de blir 16.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt. Jeg husker jeg sluttet å bade da lillebror var rundt den alderen, siden han aldri vasket badekaret etter han hadde hatt det gøy :spy:

Dessverre var dusjen montert på veggen over badekaret, så da helte jeg på med klorin og skurte med en børste hver gang jeg skulle ta meg en dusj. Naturlig for gutter å onanere, men skikkelig kvalmt når de ikke sørger for at det ikke ligger igjen rester før andre skal benytte badet - uansett alder.

Uff. Hva er det med kvinner som gjør at de har en slags medfødt frykt for det kroppslige?

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Uff. Hva er det med kvinner som gjør at de har en slags medfødt frykt for det kroppslige?

Går ut fra du ikke er seriøs.

Som mann har jeg ingen interesse av å være borti noen sine kroppsvæsker annet enn Madammens.

Muligens George Clooney, men der går grensa.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Går ut fra du ikke er seriøs.

Som mann har jeg ingen interesse av å være borti noen sine kroppsvæsker annet enn Madammens.

Muligens George Clooney, men der går grensa.

Det finnes en mellomting mellom fobi og fili.

Skrevet

Tja, det kan du jo spørre om. Selv lurer jeg på hva det er med folk som med glede sklir rundt i andres sperm i badekaret, og hva det er med de som ikke klarer noe så enkelt som å skylle vekk sperm etter de har runket :klo:

Tviler på at du hadde tatt deg et bad, helt uten å vaske først, om din mor hadde glemt å skylle vekk noen rødbrune blodslintrer etter å ha badet med mensen.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tja, det kan du jo spørre om. Selv lurer jeg på hva det er med folk som med glede sklir rundt i andres sperm i badekaret, og hva det er med de som ikke klarer noe så enkelt som å skylle vekk sperm etter de har runket :klo:

Tviler på at du hadde tatt deg et bad, helt uten å vaske først, om din mor hadde glemt å skylle vekk noen rødbrune blodslintrer etter å ha badet med mensen.

Det er forskjell på å vaske litt og å dra frem en hel haug med kjemikalier for å vaske hele baderommet helt sterilt...

Gjest SnakeOil
Skrevet (endret)

Ja, selv gikk det første gangen når jeg va ca 11.

I den alderen kan noen også suge meg selv, så pass på så han ikke drukner seg i badekaret om han skulle forsøke seg på dèt. :fnise:

Endret av SnakeOil
Skrevet

Det er forskjell på å vaske litt og å dra frem en hel haug med kjemikalier for å vaske hele baderommet helt sterilt...

Jeg brukte det som var lett tilgjengelig, jeg. Skurekost og "hele haugen med kjemikalier" - altså...klorin - stod alltid fremme på badet vårt. Jeg vasket ikke hele baderommet slik du antyder, jeg vasket badekaret - der jeg måtte stå for å dusje. Størknet sperm forsvinner dessverre ikke bare ved å skvette litt vann på det.

Gjest norah
Skrevet

Ja, selv gikk det første gangen når jeg va ca 11.

På den tiden kunne jeg også suge meg selv, så pass på så han ikke drukner seg i badekaret om han skulle forsøke seg på dèt. :fnise:

:skratte: blærk. men - gøy fordiom. :legrine:

Skrevet

Hvorfor i alle dager tapper han ikke ut vannet selv? o.O

• Liker 1
Gjest Hanne
Skrevet

Hehe, morsom tråd. Hvorfor drar han ikke ut korka av karet selv?

Og ja, sikkert lurt å vaske badekaret før du selv hopper oppi. Du vil vel ikke bli gravid med 12-åringen? :skratte:

Gjest SnakeOil
Skrevet (endret)

Det neste spørsmålet her på KG blir da, "Kan jeg bli gravid om noen runker i bassenget??"

:gjeiper:

Endret av SnakeOil
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...