AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Jeg har lyst å ta fettsuging av nedre del av magen etter to fødsler. Får ikke slanket bort denne "muffinstoppen" Skal på konsultasjon for å få det fettsugd, og er usikker på om jeg skal holde det hemmelig eller om jeg skal fortelle det til venner og slekt? Hva hadde dere gjort personlig??Jeg har ikke så mye å ta av, så jeg kan nok holde det skjult og folk vil ikke skjønne at jeg har fått en fettsuging... Det er jo fremdeles litt tabu å gjøre slike ting når man er normalvektig, men denne magen har plaget meg i åresvis og nå vil jeg altså gjøre noe med det En del vil nok synes det er teit å gjøre/bruke penger på når man er såpass "normalvektig" som jeg er, men det er ikke deres mening jeg er ute etter Hvis jeg først forteller det til noen venner vil det automatisk "ryktes videre"...Så alle eller ingen tenker jeg...
Gjest Adera Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Verken eller. Eg hadde ikkje gått inn for å holde det hemmelig, men hadde heller ikkje fortalt det til folk. Om noen hadde spurt meg hadde eg vært ærlig om det.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Ingen flere meninger der ute!? Er fremdeles såååå usikker på om jeg skal fortelle det til folk eller ikke... Kommer fra en liten plass og da er det typisk at det kan bli en "snakkis" preget av kanskje litt "misunnelse" innerst inne, forakt for pengebruken osv osv...
Jinta Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Hadde ikke giddet å snakke om det tror jeg, spesielt hvis det kan bli en snakkis og du bor på et lite sted. Ikke noe vits i å frivillig gi folk skyts, det blir fort nok drittslenging på små plasser hvis man skiller seg ut. Det er uansett ikke noe noen andre har noe med. 2
2ne2 Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 Syns det er en såpass privat ting at jeg ville holdt det for meg selv - evt informert foreldrene mine. Mens en jeg har på FB har valgt å dele hele prosessen med før og etter bilder. Kanskje det er en beslutning som føles mer naturlig å ta når oprasjonen er gjennomført?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Syns det er en såpass privat ting at jeg ville holdt det for meg selv - evt informert foreldrene mine. Mens en jeg har på FB har valgt å dele hele prosessen med før og etter bilder. Kanskje det er en beslutning som føles mer naturlig å ta når oprasjonen er gjennomført? Ja d var et godt poeng, at jeg kanskje ser annerledes på det etter operasjonen! Er jo bare 14 dgr til Små plasser og snakkiser er en dårlig kombinasjon
2ne2 Skrevet 3. mars 2011 #7 Skrevet 3. mars 2011 Ja d var et godt poeng, at jeg kanskje ser annerledes på det etter operasjonen! Er jo bare 14 dgr til Små plasser og snakkiser er en dårlig kombinasjon Masse lykke til! Håper du får det resultatet du ønsker
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #8 Skrevet 3. mars 2011 Jeg hadde også lite å ta av. Tok fettsuging av mage for 4 år siden. Resultatet ble mislykket, og jeg angrer som en hund. Magen ble bulkete pg.a. det dannet seg arrvev under huden. Har tatt to touch-ups etterpå, men det blir aldri bedre. Skulle ALDRI fettsugd magen. Jeg så MYE finere ut før. Nå er den bare flat, bulkete og steinhard å ta på. Ikke hjelper det med situps heller, for musklene vil aldri synes da arrvevet ligger over og skjuler dette. Tenk deg godt om!! Har du en liten "kosemage" er det MYYYYYE finere enn en herpa, flat mage!!
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #9 Skrevet 3. mars 2011 Google Tara Reid og finn bilder av henne i bikini. Omtrent slik har jeg også blitt. Flat udefinert mage med bulker. Lekkert!!
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #10 Skrevet 3. mars 2011 Jeg hadde også lite å ta av. Tok fettsuging av mage for 4 år siden. Resultatet ble mislykket, og jeg angrer som en hund. Magen ble bulkete pg.a. det dannet seg arrvev under huden. Har tatt to touch-ups etterpå, men det blir aldri bedre. Skulle ALDRI fettsugd magen. Jeg så MYE finere ut før. Nå er den bare flat, bulkete og steinhard å ta på. Ikke hjelper det med situps heller, for musklene vil aldri synes da arrvevet ligger over og skjuler dette. Tenk deg godt om!! Har du en liten "kosemage" er det MYYYYYE finere enn en herpa, flat mage!! Huff, høres ikke bra ut. Jeg var til konsultasjon der to kirurger diskuterte meg, og begge kom frem til at "lipo" var nok, dvs da suger de ut via tynne kanyler og arrene blir SMÅ. Mage, hofter og litt bakpå/over hoftene bak ville de ta og mente d ble perfekt. Jeg er REDD hud som henger, skygge under der det har blitt sugd osv. Kirurgen ville konferere med sjefen som har 25 års erfaring og han sa at det kom til å bli perfekt...må vel kunne stole på det? De ville også gå ut av det med æren i behold som de sa...Nobel Klinikk.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #11 Skrevet 3. mars 2011 Google Tara Reid og finn bilder av henne i bikini. Omtrent slik har jeg også blitt. Flat udefinert mage med bulker. Lekkert!! Fant ingen stygge bilder av magen... Har du link evt?
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2011 #12 Skrevet 3. mars 2011 Huff, høres ikke bra ut. Jeg var til konsultasjon der to kirurger diskuterte meg, og begge kom frem til at "lipo" var nok, dvs da suger de ut via tynne kanyler og arrene blir SMÅ. Mage, hofter og litt bakpå/over hoftene bak ville de ta og mente d ble perfekt. Jeg er REDD hud som henger, skygge under der det har blitt sugd osv. Kirurgen ville konferere med sjefen som har 25 års erfaring og han sa at det kom til å bli perfekt...må vel kunne stole på det? De ville også gå ut av det med æren i behold som de sa...Nobel Klinikk. Det er vel ALDRI noen garanti for at kirurgi blir bra. Min kirurg mente også at jeg hadde et perfekt utgangspunkt, men at jeg ville danne stygge arrvev under huden kunne ikke han vite. Tror det er ca 10 % sjans for ujevnheter (husker ikke helt). Gikk inn med tynne kanyler hos meg også, og jeg har ingen arr etter hullene. Et par hull her og der hadde imidlertid spilt liten rolle. Bulker over det hele derimot... Hvis jeg kunne gått tilbake i tid ville jeg heller brukt pengene på å få en eller annen til å banke litt vett inn i skallen min. 1
Brukernavn Skrevet 3. mars 2011 #13 Skrevet 3. mars 2011 Fant ingen stygge bilder av magen... Har du link evt? Tara Reid
Gjest Lebewesen93 Skrevet 3. mars 2011 #15 Skrevet 3. mars 2011 (endret) Dere som har tatt fettsuging, gjør det veeeeldig vondt? Å hvor mye kan man fjerne ? Jeg er ikke overvektig sånn sett, men er ikke fornøyd å kan fint gå ned noen kilo uten at det hadde blitt "problemer" hater magen min mer enn alt annet. Har vurdert fettsuging, men aner ikke hvordan jeg skal gå fram osv... Var ikke meningen å " stjele" tråden din ts, tenkte bare jeg kunne for høre meg litt her nå når jeg hadde sjansen Forresten, jeg tror ikke jeg hadde hatt problemer med å si det til de nærmeste, men kommer jo ann på hva slags forhold man har til de og hva som er "akseptert" eller ikke i familien. Jeg hadde nok sagt det til mamma hvertfall Endret 3. mars 2011 av Lebewesen93
Glynis Skrevet 3. mars 2011 #16 Skrevet 3. mars 2011 Fant ingen stygge bilder av magen... Har du link evt? Hva skjer med folks Google-ferdigheter? 'Tara Reid stomach' = gull på første forsøk. Og ja, den er grusom.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #17 Skrevet 4. mars 2011 Hva skjer med folks Google-ferdigheter? 'Tara Reid stomach' = gull på første forsøk. Og ja, den er grusom.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #18 Skrevet 11. mars 2011 Lyst å si noe om hvordan operasjonen var? Før, under og etter? TAKK!
samsaya Skrevet 1. mai 2012 #19 Skrevet 1. mai 2012 Google Tara Reid og finn bilder av henne i bikini. Omtrent slik har jeg også blitt. Flat udefinert mage med bulker. Lekkert!! Så synd! Og det har du betalt penger for...uffe meg :-( virkelig kjipt å høre. Hvor opererte du deg, hvilken kirurg? Håper du fikk korreksjonene gratis! Og hva hadde de å si om resulatatene de da?
Gjest I. Solheim Skrevet 20. juni 2013 #20 Skrevet 20. juni 2013 Advarer mot dr. Nicklassen ved Asker Klinick. Han laget 2 store bulker da jeg ble fettsugd og ville ikke rette det opp. Dessuten ble han snurt og sur da jeg klaget. Makan!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå