Gjest lei Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Jeg begynner å bli mektig lei sexlivet til meg og mannen min! Han er kun interessert i å ha sex etter at vi har lagt oss, med dyna på og lyset av. Vi gjør nøyaktig det samme hver gang: han klår meg litt på puppene, jeg suger ham, penetrering i et par minutter og så sover vi. Dette skjer omtrent annenhver uke, og han spør meg som regel tidligere på kvelden: Skal vi ha sex i kveld? Jeg kan ikke engang huske sist vi hadde tid til at jeg også kunne få litt nytelse. 5 minutter med penetrering gjør ikke en dritt for meg! Det virker som om han syns sex er en pliktgreie som må gjøres innimellom, men sånn som der er nå kunne vi like godt latt vær. Jeg savner å bli begjært, å prøve nye ting, å i det hele tatt få tid til å bli kåt. Før kunne han hoppe på meg rett som det var, til alle døgnets tider, mens vi var på biltur, på kjøkkenet, i skogen... Jeg er bare 30 år, og jeg gidder ikke et helt liv med rævva sex. Ja, jeg har tatt det opp med ham - mange ganger. Han sier det er så stress å gjøre noe mer utav det. Tror han bare vil ha utløsningen sin et par ganger i måneden. Rett før jeg skaffer meg en elsker, jeg syns jeg fortjener bra sex! Ellers er forholdet vårt supert, vi fungerer bra sammen utenfor senga. Hva ville dere gjort?
Stefan Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Iallefall ikke skaffet meg en på si. Du må fortelle hvor sterkt du føler dette, og at dersom han ikke er interessert i å gjøre noe med problemet, kommer du til å gå fra ham. Du trenger noe mer, og det må du gjøre klart for ham. I alle slike saker er det to sider, og han har sikkert en helt annen historie å fortelle. Da er det greit at dere får vite hverandres historier. Det er lettere å gjøre noe med problemene da. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Har du prøvd å møte ham i døren, kun iført et smil når han kommer hjem, mens du forteller at idag vil du ha desserten før middagen?
Fluffe Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Sex terapaut. Synker du så langt at du er utro burde du heller gå ut av forholde.
altsoja Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 ta inisjativ til litt mer spennende sex sjøl vel ? er ikke han som er den ansvarlige til at sex er bra.det er begge som må gjør en innsats.tenn stearinlys.skru av tv og sett på romantisk musikk.og snakk om dagene dere var nyforelska os.v.. og til dessert kan dere gi kverandre deilig massasje eller noke sånt ? funke ikke det så vett ikkje eg ! 2
Marila Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 Dette høres sikkert dølt ut - men sett deg ned å snakk med ham. Finn ut hva fantasiene hans er, hva dine er, si hva du savner og hva som er godt for deg. Fortell ham hva du vil at han skal gjøre. Han må også til ansvar for at dere har et bra samliv -og sexlivet er en viktig del av det. Og to ting til - jo ofter man puler, jo mer lyst har man, så prøv å pule litt oftere selv om dere kanskje gjør det smame hver gang. Snakk til ham underveis og finn ut hva du vil at han skal gjøre. Og ha sex i småfylla - da er det lettere å åpne seg, og dessuten er det ganske morsom. Lykke til -håper dere får det bra igjen.
Gjest Katten. Skrevet 1. mars 2011 #7 Skrevet 1. mars 2011 Kommunikasjon er viktig. I tillegg forstår jeg ikke at i dagens samfunn, så er det fortsatt menn som ikke skjønner at kvinner trenger oppvarming. Du kan alltids kjøpe litt "faglitteratur" til dere begge. Hvor lenge har det vært slikt? Kan være kroppen hans som ikke er helt med. Vitamintilskudd, skal være en rot som jeg alltid glemmer navnet på som skal gi ekstra sexlyst. Ellers er trening og rødt kjøtt også bra for sexlysten. 1
Gjest TS Skrevet 1. mars 2011 #8 Skrevet 1. mars 2011 Jeg har prøvd, prøvd, prøvd, mange ganger. Har overrasket ham med både det ene og det andre, og bare fått en sur mann i hus. Tar jeg på meg sexy undertøy legger han ikke merke til det. Foreslår jeg noe kommer han med en unnskyldning. Vi har sex på hans premisser, når han har lyst. Jeg har sluttet å ta initiativet, fordi jeg bare føler meg dum og flau når jeg får nei... Har prøvd å snakke om det mange ganger, men han syns ikke vi har noe problem...
altsoja Skrevet 1. mars 2011 #9 Skrevet 1. mars 2011 han høres jo ikke ut som han er den rette mannen for deg.hvordan fungerer forholdet sånn ellers? hvor lenge har dere vert sammen ?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #10 Skrevet 1. mars 2011 Vi fungerer veldig bra sammen ellers. Krangler omtrent aldri, fordeler "arbeid" (husarbeid osv) greit og er veldig glad i hverandre. Vi har vært sammen i snart 9 år og har et barn i skolealder sammen. Jeg er bare så utrolig lei av å bli avvist hele tiden, at vi alltid skal ha sex når han føler for det... TS
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #11 Skrevet 2. mars 2011 Vi fungerer veldig bra sammen ellers. Krangler omtrent aldri, fordeler "arbeid" (husarbeid osv) greit og er veldig glad i hverandre. Vi har vært sammen i snart 9 år og har et barn i skolealder sammen. Jeg er bare så utrolig lei av å bli avvist hele tiden, at vi alltid skal ha sex når han føler for det... TS "krangler omtrent aldri" Du vet det er sunt for forholde å krangle en gang i blandt? Få dere hjelp. Utroskap er bare feige mennesker som kun tenker på seg selv,som tyr til 1
Gjest SnakeOil Skrevet 2. mars 2011 #12 Skrevet 2. mars 2011 (endret) Krangling er ikke noe positivt, skjønner meg ikke på folk som mener at krangling liksom skal være så forbasket naturlig, hva skjedde med harmoni og vennskap, der man faktisk har et såppass fint forhold at man ikke har behov for å krangle med partneren? Sutrete og kranglete mennesker fortjener å leve kun med seg selv! Anbefaler TS å ta en liten bestillingsrunde på nettet og kjøpe inn noen dildo's, vibratorer og en del andre snacksy saker, så kan du leke deg litt med dette på egenhånd, vil han ikke ha sex, trenger vel han ikke få noe heller. Når han spør hvorfor, er det jo bare å være ærlig. Det er trist, men enn bedre løsning enn utroskap eller samlivsbrudd. Han får skjerpe seg eller gå uten er nå min tanke. Endret 2. mars 2011 av SnakeOil 2
Gjest MikeWaters Skrevet 2. mars 2011 #13 Skrevet 2. mars 2011 Du vet det er sunt for forholde å krangle en gang i blandt? Sier hvem? Og avhenger ikke det helt og holdent av hvordan man krangler? Det som er sunt for forholdet er å røske opp i problemer slik at ting ikke ligger og gnager til det blir en uhelbredelig verkebyll, men man trenger overhodet ikke krangle. 1
Gjest MikeWaters Skrevet 2. mars 2011 #14 Skrevet 2. mars 2011 Hvis du føler du ikke blir sett og/eller hørt i ditt forhold til denne mannen, så kan det muligens være fornuftig å skifte taktikk på hvordan du kommuniserer med ham. 1
kulu-kulu Skrevet 2. mars 2011 #15 Skrevet 2. mars 2011 Bestill time hos sexolog. Blir ikke han med,så dra alene,kanskje det kan gi deg tips/råd/svar Kanskje han sliter med personlige problemer,angående sex? Stress? Søvnløshet? etc... Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #16 Skrevet 2. mars 2011 Kanskje han har ei på si og derfor ikke er interessert - det er også en mulighet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå