AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Venter på mensen,den skulle komt i går...fikk en litt rar mens forrige gang,værte i 5 dader,men var litt mindre blødning enn jeg pleier å få,den var også litt brunaktig i begynnelsen av dag 1...går ikke på noe prevensjon,men det gjør samboeren min,men den er ikke helt 100% sikker,vi hatt ubeskyttet sex noen ganger i disse 2 siste månende.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 har tenkt på det ,men tror jeg venter litt..kansjke vil mensen komme i løpet av dagen....
Lauren Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Ville ha ventet 1-2 dager med å se om den kommer. Det kan være normalt at mensen kan være forsinket noen dager. Hvis du for eksempel har stresset eller lignende, så kan det gjøre at den kommer en dag for seint. Men hvis det har gått to dager, så kan det nok være lurt å ta en test, siden dere har hatt ubeskyttet sex.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 får vente og se og den kommer,hvis ikke må det tas en test...
Gjest anonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 mensen er ikkke kommet enda det er 4 dager siden den skulle komt...hmm... har harr litt vondt i venstre siden av korsryggen min i går.syntes at brystvortene mine ser litt større ut en de vanligvis og hardet,men ikke ømmt...noen som har hatt noe sånt lignende???
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #7 Skrevet 3. mars 2011 mensen er ikkke kommet enda det er 4 dager siden den skulle komt...hmm... har harr litt vondt i venstre siden av korsryggen min i går.syntes at brystvortene mine ser litt større ut en de vanligvis og hardet,men ikke ømmt...noen som har hatt noe sånt lignende???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå