Gå til innhold

Skal kjøpe møbler, men hvor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har kjøpt leilighet og skal nå begynne å innrede den :) Saumfarer møbelbutikker om dagen og har funnet mye fint på Living. Men ser at enkelte av dere her på KG har dårlige opplevelse med mange av de kjente møbelforretningene, og spesielt mange klager på Living (Både når det gjelder kvalitet og kundeservice). Mange av "diskusjonene" er flere år gamle, er det slik at kanskje Living har forbedret seg? Eller vil dere anbefale meg å holde meg unna den butikken. Jeg har så og si ingen møbler til den nye leiligheten og kan jo ikke vente et halvt år før jeg får møblene......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ingenting om kundeservice, men Living har jo møbler fra forskjellige produsenter, så jeg tror det er viktigere hvem som har laget det du skal ha enn at du har kjøpt det på Living (som også har gjennomgått ganske store endringer de siste årene, det kan også spille inn). Du får jo til en viss grad hva du betaler for, legger du litt mer penger i det får du også bedre kvalitet på møblene. Living forsøker å befinne seg i nisjen for dem som liker moderne møbler, men er leie av/har råd til mer enn Ikea-kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen dårlige erfaringer med living, men som de fleste store møbelbutikker kan leverigstiden være veldig lang.

Ett lite tips når det gjelder ny leilighet er at tankene rundt møbler og innredning kan forandre seg etter litt tid. Det man ser for seg når leiligheten er tom er ikke nødvendigvis det man ser for seg når man har begynt å få møbler og fått tenkt litt grundigere. Da er det veldig kjedelig å ha kjøpt ett dyrt møbel som ikke passer med de andre møblene du senere vil ha. Derfor kan det være greit å begynne med ikea ol. Da får du møblene med en gang, du kan se litt på farger, størrelse og stil, så kan du etter hvert bytte ut ett og ett møbel med drømmemøbelet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt leilighet og skal nå begynne å innrede den :) Saumfarer møbelbutikker om dagen og har funnet mye fint på Living. Men ser at enkelte av dere her på KG har dårlige opplevelse med mange av de kjente møbelforretningene, og spesielt mange klager på Living (Både når det gjelder kvalitet og kundeservice). Mange av "diskusjonene" er flere år gamle, er det slik at kanskje Living har forbedret seg? Eller vil dere anbefale meg å holde meg unna den butikken. Jeg har så og si ingen møbler til den nye leiligheten og kan jo ikke vente et halvt år før jeg får møblene......

Vi bor på sørlandet og kjøpte møbler hos Living for 3 år siden.De sørget for lavering/transport.

Alt ble levert på tiden, prisen var grei og kvaliteten på møblene har vært super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor på sørlandet og kjøpte møbler hos Living for 3 år siden.De sørget for lavering/transport.

Alt ble levert på tiden, prisen var grei og kvaliteten på møblene har vært super

Så bra! Da tror jeg at vi statser på Living. Ser at mange av de som har klaget har gjort det for mange år siden, så får håpe at det kun var oppstartsproblemer fra Living sin side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...