AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Hei! Jeg lurte på hva som er lurest å drikke viss man ikke vil kaste opp,men samtidig bli brisen/full? Jeg har søkt litt osv på nettet,men det står så mye forskjellig.. Jeg har aldri hatt problemer med det sånn sett,men de siste gangene jeg har drukket har jeg fått skikkelig hangover dagen etterpå! Uten å ha drukker så mye. Siste gangen jeg drakk er noen mnd siden..Da drakk jeg 6 cider og 3 smirnoff..og endte opp med å kaste opp på slutten..MEN,jeg går på lamictal og måtte ta den før jeg la meg..det gikk en liten stund,og det var først DA jeg ble kvalm og kastet opp..Så jeg lurte på om det hadde noe å si? Jeg vet veldig godt at medisiner påvirker alkohol veldig mye..Men jeg har gått på forskjellige medikamenter før,og da har ikke dette skjedd..:s Takker for svar
waco Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Pass på å spis litt mat før du drikker. Da får du en mye mer behageligere form og tåler mer. Altså, du blir like full, men mindre dårlig og bedre i kroppen! (mindre sannsynlig at man spyr da)
Djungelvrål Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Lamictal er et epilepsi/annfallsdempende medikament og skal IKKE blandes med alkohol.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Lamictal er et epilepsi/annfallsdempende medikament og skal IKKE blandes med alkohol. Takker for svar Jeg har lest endel på nettet på svar fra leger osv, og mange plasser står det at ikke det er farlig å drikke mens man går på lamictal? Må bare si at jeg ikke går på det pga eplepsi men pga depresjon og humørsvingninger..
Gjest Sommertid Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 Jeg hadde også kastet opp hvis jeg drakk kun cider og smirnoff. Det er jo så himla søtt! Det jeg får minst bakrus av er hvit vin, har heller aldri kastet opp av det. Øl hender det at jeg kaster opp av, men da skal jeg ha drukket utrolig masse. Jeg går på medikamenter for depresjon selv,men ikke de samme som deg, og har aldri opplevd at de har hatt noe å si for at jeg blir dårlig når jeg drikker. Jeg har gått på dem i ganske mange år da så korppen min er veldig vant med dem. Du burde uansett forhøre deg med legen din om det er ok å blande ditt medikament med alkohol.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå