Gå til innhold

Betale hos legen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Var og tok noen prøver hos legen for en stund siden, og nå viser det seg at de har rota bort alt. Tror dere jeg må betale for å ta de på nytt? Kosta 300 sist, og jeg er litt fattig student nå :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du har rotet bort? De papirene med resultatene som du fikk i posten?

Skrevet

De har rotet bort prøve resultatene. Så jeg har ikke fått vite noe enda hva prøvene viste. Så jeg måtte komme tilbake å ta de på nytt..

Skrevet

De har rotet bort prøve resultatene. Så jeg har ikke fått vite noe enda hva prøvene viste. Så jeg måtte komme tilbake å ta de på nytt..

Og det var legekontoret som rotet de bort, ikke meg ;)

Ts

Skrevet

Da skal du få ta nye gratis!

På det legekontoret jeg jobber, skjer det av og til at prøvene blir borte eller at de kan bli ødelagte (oftest når de skal sendes langt av gårde), da kommer pasienten tilbake og tar nye uten og betale selvsagt.

Skrevet

Selvsagt skal ikke du betale når det er legekontoret som har gjort feil!!

Skrevet

Dette er da virkelig ikke din feil!

Du kan da ikke måtte betale for disse!!

Skrevet

Nei det mener jeg og, men gudene vet hva slags friheter de tar seg på legekontoret :P Var så sykt mye rot der da jeg var å tok de prøvene. Hun jenta på labratoriet ba meg levere svaret til legen, og jeg så han festa resultatet på arket over prøver jeg måtte ta. Etterpå ringte hun fra labben og spurte om jeg hadde tatt med meg resultatene haha.. Så jeg burde jo skjønt det allerede da at det der ikke ble å gå bra :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...